امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۳۴:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی دهدشت خبر داد:

تجلیل از متخصصین و پرسنل بیهوشی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت+تصاویر

به مناسبت فرارسیدن روز بیهوشی مدیر داخلی و جمعی از مسئولین بیمارستان با حضور در بخش اتاق عمل، با اهداء گل و شیرینی از زحمات شبانه روزی و دلسوزانه کادر هوشبری بیمارستان تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ سید کمال الدین شریف مقدم در خصوص اهمیت و روز رشته هوشبری گفت: حضور متخصصان و کارشناسان عزیز این حوزه در جایگاه حساسی چون اتاق های عمل مهر تاییدی بر اهمیت این رشته در نظام سلامت و خدمت به بیماران هست و صمیمانه فرارسیدن ۱۶ اکتبر روز جهانی بیهوشی را به همه اساتید، متخصصین بیهوشی و همکاران هوشبری در بیمارستان‌ تبریک عرض نموده ، از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان سلامتی روزافزون در راه خدمت به بیماران را مسئلت می نمایم.

مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) در ادامه تصریح کرد : این روزها با شیوع ویروس کرونا شاهد ایثار و فداکاری کادر درمان هستیم خصوصا گروه بیهوشی که در اداره بیماران بدحال و در عملیات احیا نقش بیشتری را ایفا می کنند.

شریف مقدم در پایان تاکید کرد : جراحی بدون درد، موهبتی ارزشمند، حاصل پیشرفت علوم پزشکی است که فعالان عرصه بیهوشی در تمامی سطوح، با ظرافت و دقت ویژه، آن را فراهم می سازند و زمینه ساز توسعه علوم جراحی بوده اند که به مثابه انقلابی در این عرصه بوده است.

در این مراسم با اهداء گل و شیرینی از متخصص و پرسنل هوشبری اتاق عمل بیمارستان تجلیل بعمل آمد.

منتشر شده در :2021/10/16 - 04:10|شناسه خبر: 69181 561 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه