امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۲۵:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دیدار رئیس بیمارستان شهید رجایی یاسوج بانماینده ولی فقیه در استان

رئیس بیمارستان شهید رجایی یاسوج به همراه جمعی از پرسنل این بیمارستان با امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ی ولی فقیه در استان دیدار و در خصوص مسائل حوزه بهداشت و سلامت بحث و تبادل نظر نمودند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید رجایی یاسوج، در این نشست یعقوب پرندوار رئیس این بیمارستان،ضمن ابراز خرسندی از فراهم شدن این دیدار و تبریک هفته وحدت و آغاز امامت حضرت ولی عصر، از تلاش های شبانه روزی پرسنل حوزه سلامت به ویژه در ایام همه گیری بیماری کرونا تشکر و قدردانی کرد.پرندوار گزارش مختصری در خصوص فعالیت های بیمارستان و نحوه عملکرد آن ارائه کرد.

رئیس بیمارستان شهید رجائی یاسوج به محور فعالیتهای بیمارستان شهید رجایی یاسوج اشاره کردند و افزودند این بیمارستان به عنوان مرکز تخصصی اعصاب و روان در استان در زمینه ی تخصصی بیماری های اعصاب و روان در دو بخش زنان و مردان ، شیمی درمانی بیماران سرطانی، مرکز غربالگری و تشخیص زود هنگام سرطان، اتفاقات روانپزشکی و مرکز ترک اعتیاد با بهره گیری از روانپزشکان، روان شناسان و پرسنل مجرب به مردم خدمت ارائه می دهد.

وی همچنین در ادامه این دیدار خواستار همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان با بیمارستان در خصوص احداث اقامتگاه همراهان بیمار  شد.

در ادامه این نشست صمیمانه، آیت الله‌ سید نصیر حسینی، امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، آغاز امامت و ولادت حضرت ولی عصر را تبریک گفت.

وی در پایان‌ ضمن تشکر از زحمات کادر درمان در شرایط کنونی همه گیری بیماری کرونا، ابراز داشت: دفاع از سلامتی مردم امری پر ثواب و دارای اجر اخروی و ارزشمند است.

منتشر شده در :2021/10/17 - 10:10|شناسه خبر: 69215 547 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه