امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۴۴:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدخبر داد؛ تجلیل از ۱۳۵ نفر از نخبگان علمی بسیجی/برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی بخش دیشموک به نیابت از ۴۴۶ شهید دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ۳۵ عنوان برنامه شاخص در هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد.

به گزارش راه ملت از یاسوج، سعادت صالحی‌نیا در نشست خبری با گرامیداشت هفته بسیجدانش‌آموزی به برنامه‌های متنوع این هفته اشاره و عنوان کرد: در هفته بسیج دانش‌آموزی ۳۵ عنوان برنامه برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:۶۸۰ بسته کیف و ۶۵۰ بسته نوشت‌افزار به ارزش ۲۳۸ میلیون با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)توزیع می‌شود، ضمن اینکه اقلام فرهنگی و ورزشی در محله‌های کم‌برخوردار حاشیه‌های شهر یاسوج، گچساران و دهدشت توزیع می‌شود.

وی از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی بخش دیشموک به نیابت از ۴۴۶ شهید دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: یادواره شهدای دانش‌آموزی دیشموک روز یکشنبه ۹ آبان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به تجلیل از ۱۳۵ نفر از نخبگان علمی بسیجی دارای رتبه زیر ۱۰۰۰ خبر داد و گفت: اختتامیه طرح یاوران ولایت کشوری به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار می‌شود.

صالحی دیدار با ائمه جمعه، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و تجلیل از مربیان برتر طرح شهید بهنام محمدی را دیگر برنامه‌های این هفته دانست و گفت: آیین تکریم و معارفه ۳۲۹ فرمانده واحد و دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموزی به نیابت از ۴۴۶ شهید برگزار می‌شود.

صالحی از توزیع ۵۴ مورد سیستم صوتی به ارزش ۳۲۴ میلیون با همکاری بسیج سازندگی برای مدارس خبر داد و گفت: جشنواره ربات‌های سازه آمپول و لیگ رباتیک دنا آغاز می‌شود.

وی با اشاره به آزادسازی ۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد خانواده دانش‌آموزان نیازمند گفت: از جهادگران دانش‌آموز مبارزه با کرونا و مدافعان سلامت و پویش همیاران سلامت تجلیل می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در روز ۱۳ آبان نمایشگاه دانش‌آموزی تاریخ مستطاب آمریکا برگزار می‌شود.

منتشر شده در :2021/10/30 - 06:10|شناسه خبر: 69369 601 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه