امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۴:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کرونا یک خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید۱۹ استان به ۱۰۰۹ نفر خبر داد و گفت:  متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۱۹۵ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۸۰ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۸۰۲۹۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از ۴۵۳ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۲۶ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و چرام بود. همچنین از ۱۸۳ نمونه رپید تست۱۵ درصد مثبت و بیشترین موارد در کهگیلویه و دنا بودند. 

دکتر یزدان پناه تصریح کرد: در وضعیت ناپایدار و شکننده ای هستیم که اگر همراهی مردم در کنترل بیماری نباشد اسیب جبران ناپذیری بر جامعه وارد خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مردم خواهش میکنیم دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفته و مروج آن باشند. اگر هر کس به سهم خود به توصیه های بهداشتی عمل کند میتوانیم به کنترل نسبی بیماری دست یابیم.همچنین از همه مردم استان خواهشمندیم که واکسیناسیون خود و فرزندان تان را تکمیل نمایید تا گرفتار این بیماری نشوید و در صورت مبتلا شدن، فرم شدید بیماری را تجربه ننمایید.

منتشر شده در :2021/11/15 - 06:11|شناسه خبر: 69553 468 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه