امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۴:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تشریح عملکرد روابط عمومی شهرداری یاسوج در حوزه فرهنگی

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج عملکرد روابط عمومی در حوزه فرهنگی این دستگاه طی دو سال اخیر را تشریح کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج  ؛حجت السلام ایرج جمال سیرت با تبریک هفته بسیج ،عملکرد روابط عمومی در حوزه فرهنگی این دستگاه طی دو سال اخیر را تشریح کرد.

وی اظهار داشت : با تلاش دکتر مقدم شهردار یاسوج و مجموعه  روابط عمومی  شهرداری یاسوج برای اولین بار جشنواره ملی دیوار نگاری شهر یاسوج  با هدف زیبا سازی چهره شهر ُدر شهرداری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در شهریورماه سال ۹۸ برگزار شد

جمال سیرت در ادامه افزود : طی دو سه سال اخیر با عنایت به اهمیت ماه محرم فضاسازی و آذین بندی به مناسبت های مختلف از جمله دهه فجر،محرم،دهه فاطمیه،اربعین حسینی، به نحو مطلوب انجام شد .

وی در ادامه به برگزاری مراسم عزاداری محرم و شهادت سرور شهیدان اسلام توسط مجموعه فرهنگی و روابط عمومی شهرداری یاسوج اشاره کرد و افزود : در همین ارتباط طی یک اقدام جالب مراسم عزاداری جاماندگان  اربعین حسینی با حضور حاج مهدی میرداماد در جوار امام زاده شاه قاسم  در اربعین امسال برگزار شد که در همین ارتباط ویژه برنامه همراهی با کاروان حسینی با حضور مداح کشوری حاج مهدی سلحشور نیز در دستور کار قرار گرفت  .

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج  به استقبال مردم از  پویش سه شنبه بدون خودرو در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت : نام و یاد سردار سلیمانی برای  همیشه در اذهان مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند که با پیگیری های شبانه روزی دکتر مقدم شهردار یاسوج ُساخت و رونمایی تندیس سردار سلیمانی واقع در بلوار عدل نیز به خوبی انجام شد .

حجت السلام ایرج جمال سیرت در ادامه گفت : برای اولین بار در تاریخ شهرداری یاسوج  اولین جشنواره ملی سمپوزیم شهر یاسوج  انجام شد که خوشبختانه با استقبال بی نظیر مردم وهنرمندان همراه بود .

جمال سیرت گفت : طی دو سال گذشته پدیده عجیب کرونا متاسفانه دردسرهای عظیمی بر پیکره دنیا وارد کرده است اما در این بین بوند کسانی که با رشادت و فداکاری جان خود را ه خطر انداختند تا بیماران کرونایی را نجات دهند و به همین منظور شهردار یاسوج در چندین مرحله از پرسنل زحمت کش کادر درمان تقدیر کرد .

وی افزود : دیدار و تقدیر شهردار یاسوج با پرستاران به مناسبت روز پرستار،نشست کتاب خوانی با پاکبانان شهر یاسوج، حضور فعال به مناسبت ماه محرم برپایی موکب یاحسین در میدان استانداری،برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دهه مبارک فجر در پارک بانوان،نصب تابلوهای نامگذاری شده در سطح شهر،غباروبی و‌عطر افشانی گلزار شهدا به مناسبت‌های مختلف،چراغبانی و آذین بندی شهر یاسوج به مناسبت نیمه شعبان از برنامه های فرهنگی شهرداری یاسوج طی دو سال اخیر بوده است .

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج گفت : برگزاری  مناسبت های مختلف از جمله اعیاد اهل بیت بالاخص مبعث و ولایت حضرت علی ع،برگزاری جام های فوتسال از جمله جام شهر پاک و مسابقات داخلی ویژه کارکنان و ایستگاه نقاشی با موضوع ما کرونا را شکست می دهیم نیز از دیگر برنامه ها بود.

منتشر شده در :2021/11/21 - 02:11|شناسه خبر: 69694 216 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه