امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۲:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است

به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، دکتر سید منصور تقوی در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

متن‌ پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

پنجم آذر ماه سالروز تاریخی صدور فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در مورد تشکیل بسیج مستضعفان را در حالی گرامی می داریم که این شجره طیبه و نهاد اصیل مردمی و انقلابی با همان طراوت و سر زندگی سال‌های آغازین تولد خود، در عرصه‌های مختلف حضور دارد.

اندیشه متعالی بسیج از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی شکل گرفت و در فرد فرد مردم انقلابی این مرز و بوم ریشه دوانید و در سازمان بسیج مستضعفین عینیت یافت و به فرهنگی فراگیر ، گسترده و جهان شمول تبدیل گشت.

آری بسیجی شاخ و برگ درختی است که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی مان به ارمغان بیاورد.

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است

اقدامات ارزنده بسیجیان شهرستان کهگیلویه در خدمت رسانی جهادی در حوزه سلامت، بخصوص همکاری تنگاتنگ برای مقابله با ویروس کرونا در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مشهود و ستودنی است.

اینجانب هفته بسیج را به همه بسیجیان عرصه جهاد و مجاهدان عرصه سلامت تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در پرتو عنایات الهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پاسداری از ارزش های اسلامی انقلابی موفق و موید باشید.

دکتر سید منصور تقوی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه

 

 

منتشر شده در :2021/11/21 - 08:11|شناسه خبر: 69737 452 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه