امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۰۴:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری نشست مشترک مسئولان بنیاد شهید و دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

نشست ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر رحیم اکرامی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان وسید منوچهر فتاحیان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، و مسئولان ستاد شاهد بنیاد شهید و دانشگاه در سالن استاد ملک نسب دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج،جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد  به منظور بررسی وضعیت دانشجویان شاهد و ایثار گر دانشگاه آزاد استان با حضور دکتر رحیم اکرامی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان،روسای دانشگاه آزاد اسلامی گچساران و دهدشت،معاونین توسعه ومنابع انسانی و دانشجویی و فرهنگی یاسوج ،مدیران ستاد شاهد و ایثار گر واحد های استانی  وسید منوچهر فتاحیان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاونین بنیاد شهید استان ،ریاست و معاونین بنیاد شهید شهرستان بویراحمددر سالن استاد ملک نسب دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر رحیم اکرامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت:شهید دارای مقام بالا و فضل خاصی است و خدمت به خانواده شهدا فضیلت است و خداوند متعال به دانشگاه فضیلت خدمت به خانواده شهدا،ایثارگران و فرزندان آنها را عنایت فرموده است.دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان اسلام این افتخار را دارد که خادم جمع کثیری از فرزندان و خانواده های شاهد و ایثار گر باشد. باعث افتخار ماست که فرزندانی در دانشگاه ما مشغول به تحصیل هستند که پدرانشان در راه نظام و انقلاب شجاعانه جنگیدند و جان خود را فدا کردند تا امنیت و آسایش امروز نصیبمان شود و کمترین وظیفه ما در قبال این عزیزان دادن خدمات هر چه بهتر تحصیلی می باشد.
وی در ادامه بیان داشت در واحد های استان کهگیلویه و بویراحمد قریب به ۱۰% از کل دانشجویان متعلق به خانواده شاهد و ایثار گر است.
این مقام مسئول بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی یک موسسه عمومی غیردولتی است که هیچ گونه درآمد  دولتی ندارد و دانشگاه از محل شهریه و درآمدهای اختصاصی خود دانشگاه را اداره می‌کند،وی تصریح کرد: ما از دولت کمک نمی‌خواهیم، اما حداقل از مسئولین استانی و کشوری بنیاد شهید انتظار داریم، مطالبات دانشگاه را پرداخت کنند و این توقع زیادی نیست. در حالی که ما در شرایط سخت اقتصادی دانشگاه را اداره و حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه را پرداخت می‌کنیم، این انتظار می‌رود بنیاد شهید که بخشی از دولت است، به تعهدات خود عمل کند.
در ادامه آقای منوچهر فتاحیان سرپرست بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی ازمهمترین دغدغه بنیاد شهید تحصیل خانواده‌های معظم ایثارگران است و بیان نمود: دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر یادگاران و بازماندگان شهدا و جانبازان سرافرازما می باشند و امروز وظیفه ما این است که تا جایی که می توانیم شرایط و موقعیت را برای این عزیزان فراهم سازیم تا در این راه موفق و سربلند شوند.
فتاحیان با اشاره  به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و به فرموده امام راحل خدمت به ایشان خدمت به رسول اکرم(ص) است، بیان داشت :این اهمیت و جایگاه خدمت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده معظم شهدا که دو وظیفه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است را می رساند.
در این جلسه موضوعات آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار گرفت و بر هماهنگی بیشتر در اجرای قوانین حمایتی آموزشی و فرهنگی ایثارگران از سوی دو دستگاه به خصوص در قالب ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه تأکید شد. همچنین در ادامه اعضائ حاضر در جلسه در راستای ارتقاء کمی و کیفی مسائل آموزشی، مالی، پژوهشی و فرهنگی حوزه شاهد و ایثارگر به تبادل نظر پرداختند.

منتشر شده در :2021/11/23 - 11:11|شناسه خبر: 69764 314 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه