امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۱۴:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در آخرین روز از هفته کتاب؛ساختمان جدید کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء گچساران افتتاح شد

ساختمان جدید کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء محله رادک گچساران با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال با بهترین تجهیزات از اعتبارات بافت فرسوده شهرستان با حضور جمعی از مسئولان و اهالی این محله افتتاح و راه اندازی مجدد شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان با حضور یاسر رحیمیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ مرتضی سجادپور، معاون سیاسی، امنیتی فرماندار؛ موسی حسینی، معاون عمرانی فرماندار؛ مرتضی جعفری دیزگانی، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛ جمعی از فرهیختگان، هنرمندان، اصحاب رسانه و اهالی محله رادک گچساران، ساختمان جدید کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء رادک در شهرستان گچساران افتتاح و راه اندازی مجدد شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در آیین این افتتاح در گچساران، ضمن تقدیر از شهردار و شورای اسلامی شهر، احداث این ساختمان را کاری جهادی فرهنگی، دانست و گفت: یکی از اهداف نهاد کتابخانه های عمومی کشور گسترش و ساخت کتابخانه عمومی در مناطق محروم و کم برخوردار به منظور توزیع عادلانه امکانات و خدمات فرهنگی است.

یاسر رحیمیان با بیان اینکه امروزه کتابخانه های عمومی به پایگاه فرهنگی اجتماعی موثر در رشد و آگاهی جامعه تبدیل شده اند، تصریح کرد: کار مهمی که باید دنبال کنیم، ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در در کنار افتتاح پروژه های کتابخانه ای است.
وی اظهار داشت: با توجه به موقعیت این کتابخانه در محله رادک گچساران، امید وارم که این مکان، به پایگاهی فرهنگی، اجتماعی برای مردم به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان و محلی برای خدمت به این مردم فرهیخته تبدیل شود.
رحیمیان افزود: زمین ساختمان جدید کتابخانه خاتم الانبیاء در سال ۱۳۹۶ توسط شهرداری در بافت فرسوده محله رادک  اهداء و اکنون با بهترین مصالح و تجهیزات در یک طبقه با زیربنای ۲۸۰ و مساحت ۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال«ساخت و تجهیزات» توسط اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان «مجری پروژه» ساخته و در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی استان «دستگاه بهره بردار» قرار گرفت.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همچنین در پایان افزود: این کتابخانه شامل بخش های مخزن، مرجع، سالنهای مطالعه، بخش کودک و نوجوان، می باشد که هدیه ای فرهنگی برای مردم شریف و فرهیخته شهرستان گچساران است.

منتشر شده در :2021/11/25 - 06:11|شناسه خبر: 69840 241 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه