امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۸:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یادواره سردار شهید نوراله یزدانپناه و معلم شهید سرمست نوروزیان در اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یادواره سردار شهید نوراله یزدانپناه و معلم شهید سرمست نوروزیان در اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در ششمین روز از هفته بسیج، یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار شهید نوراله یزدانپناه و معلم شهید سرمست نوروزیان با حضور بهمن رحمتی مدیرکل، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا گردان امام جماعت اداره کل و با شرکت پرشور کارکنان استاندارد استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تلاش ما و مجموعه همکاران استاندارد بر این است که با الگو گرفتن از فرهنگ بسیجی و هدفمند در مسیر خدمت رسانی  صحیح و موثر به مردم تلاش کنیم و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نخواهیم کرد و سیاست گذاری این مجموعه عملکرد جهادی در راستای ارتقاء اهداف و ارزش های اسلامی است.

وی گفت: همه ما خود را مدیون خون شهدا می دانیم و برگزاری یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز با این هدف برنامه ریزی و اجرا شده است.

مدیرکل استاندارد استان خاطر نشان کرد: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران و جانبازان هستیم و هرچه داریم از خون شهدا و عنایات ایشان است.

در پایان این مراسم با اهداء لوح قدردانی و هدایایی از خانواده معظم شهداء و فرزندان شهید اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

منتشر شده در :2021/11/28 - 12:11|شناسه خبر: 69906 206 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه