امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۳۶:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

گزارش تصویری آئین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و تشییع شهید گمنام در شهر دهدشت

دومین آئین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور مسیولین شهرستانی، اقشار مختلف مردم و سردار نوعی اقدم که میهمان ویژه این آیین بودند در گلزار شهدای شهر دهدشت برگزار شد.

به گزارش راه ملت: دومین آئین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور مسیولین شهرستانی و اقشار مختلف مردم و سردار رحیم نوعی اقدم که میهمان ویژه این آیین بودند در گلزار شهدای شهر دهدشت برگزار شد، همچنین مردم ولایمتدار شهردهدشت در این آئین میزبان یک شهید گمنام بودند.

سردار نوعی اقدم با قدردانی از همراهی و همدلی مردم کهگیلویه(دهدشت)در زمان تصدی مسئولیتشان در مراسم آیین دومین سالگرد شهید سلیمانی و شهدای مقاومت به ایراد سخن پرداخت واظهار داشت: در مکتب قاسم سلیمانی مردم ولی نعمت و ارباب هستند و بقیه در هر لباسی خدمتگزار و خادم شما مردم هستند.

وی افزود: این شما مردم بودید که در سختی ها، ناملایمات، بحران ها و تهدید ها سینه سپر کردید و ایستادید پس انقلاب و نظام متعلق به شما مردم است.

سردار نوعی اقدم با اشاره به خط مقدم و مقاومت گفت: حضور ما در خط مقدم خط باریکه ای است و نمی تواند کاری کند چرا که خط مقدم به عقبه اش وابسته است و عقبه و توانایی و استحکام ما از شما مردم است.

وی در تذکر و توصیه ای به دولت انقلابی تصریح کرد: ما مردم شما را دولت انقلابی می دانیم ولی باید مسیولان دولت بدانند ره و روششان از فرهنگ و سیره شهدا و ارزش های شهدای دهه شصت باشد وگرنه ما این دولت انقلابی را قبول نداریم.

 

وی بر حرمت شهدا و خانواده های تاکید ویژه داشت.

منتشر شده در :2022/01/03 - 07:01|شناسه خبر: 70644 816 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه