امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۰۹:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد

زنان توانمند استان کهگیلویه و بویراحمد قابلیت نقش آفرینی در توسعه کشور را دارند

راه ملت: نشست هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست سید جواد هاشمی معاون سیاسی استاندار و با حضور مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی این استان در یاسوج برگزار شد. مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: سوم بهمن […]

راه ملت: نشست هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست سید جواد هاشمی معاون سیاسی استاندار و با حضور مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی این استان در یاسوج برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: سوم بهمن ماه امسال مصادف با ۲۰ جمادی الثانی سالروز  ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت است.

نادیا صداقت نیا اظهار داشت: هفته بزرگداشت مقام زن فرصتی مناسب برای تبیین و شناساندن هر چه بیشتر ابعاد شخصیتی و فضائل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) و تجلیل از نقش ارزنده زنان در خانواده و جامعه است.

وی افزود: مسائل و مشکلات متعدد حوزه زنان کهگیلویه و بویراحمد باید به نحو مطلوب شناسایی و برای رفع آنها نیز اقدام شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون تلاش هایی ارزنده در کشور و این استان برای رفع  مسائل و مشکلات حوزه زنان و ارتقای جایگاه آنان انجام شده است.

صداقت نیا عنوان کرد: بدلیل گستردگی مسائل و مشکلات حوزه زنان با وجود تمامی این تلاش ها در کشور و کهگیلویه و بویراحمد تا رسیدن به وضعیت مطلوب و بهینه فاصله زیادی وجود دارد.

وی ابراز داشت: تعدادی آیین نامه، بخشنامه و دستورالعمل برای تسهیل امور زنان تاکنون در کشور و کهگیلویه و بویراحمد تصویب، پیگیری و اجرا شده که برخی از مهمترین آنها شامل ارتقای جایگاه مدیریتی زنان شاغل، اعطای تسهیلات اشتغالزایی و ساخت پارک های بانوان، خوابگاه های دانشجویی دخترانه و بازارچه های صنایع دستی است.

صداقت نیا گفت: انتظار می رود که مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد همکاری و مشارکت لازم را انجام دهند تا گام هایی مؤثرتر برای رفع مسائل و مشکلات حوزه زنان این استان برداشته شود.

وی اظهار داشت: برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن امسال به طور باشکوه در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود و دستگاه های اجرایی استان نیز برنامه های شاخص خود در این زمینه را به طور مکتوب به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اعلام کنند.

صداقت نیا افزود: مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن امسال در کهگیلویه و بویراحمد شامل برگزاری جشن، نشست استاندار با زنان شاغل در استانداری، بازدید از زندان زنان، دیدار مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، بازدید از مراکز تولیدی و کارآفرینی زنان، سرکشی از مادران شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب است.

منتشر شده در :2022/01/10 - 05:01|شناسه خبر: 70796 530 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه