امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۳۱:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری بمناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا 《س》 و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر

نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری طی پیامی  ولادت با سعادت اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبریک گفت.

به گزارس راه ملت؛ نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری طی پیامی  ولادت با سعادت اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ، فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ، إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ

به نام خداوندی که وجود زن را زینت بخش آفرینش انسان و روح او را تجلیگاه رحمت نمود؛زنانی که اسوه والگوی آنان حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها است
امروز سالروز ولادت با سعادت سرور بانوان عالم؛ عطای خداوند سبحان؛ همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان است. در چنین روزی دروازه های آسمان گشوده شد؛ باران رحمت الهی جهانیان را فرا گرفت و دختری به دنیا آمد که مادر پدر است و خیر کثیر برای انسانیت، دختری که مرامش، رفتارش، کردارش، عفتش و ایمانش سرلوحه همیشه زنان تاریخ است.

امروز، روز ولادت با سعادت دخت نبی اکرم ‌صلوات الله علیه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است، زنی که زنان مسلمان ایران و زنان استان شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد صبر، شکوه و عظمت خود را از ایشان به ارث برده اند زنانی که در طول تاریخ از هیچ قدرتی نهراسیدند، در برابر هر ستمی با اقتدار ایستادند و به همسر و فرزند خویش مهربانانه و ایثارگرایانه خدمت نمودند، برای جامعه دلسوزانه و عاقلانه ایفای نقش می کنند و تاریخ، شکوه و عظمت روح این زنان و این مادران شهادت میدهد.

اینجانب به نوبه خود ولادت با سعادت اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به تمام زنان سرزمینم تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند بزرگ عزت، سربلندی و سلامتی آنان را آرزو می نمایم.

 
نادیا صداقت
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری

منتشر شده در :2022/01/23 - 03:01|شناسه خبر: 71210 218 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه