امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۰۹:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: شرکت “سرباز شماره صفر” سلیمی راد و “دِرب” محقق دو اتفاق خوب جشنواره فجر امسال است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دو اتفاق خوب را در جشنواره امسال داریم ، در بخش مستند فیلم محمد سلیمی راد “سرباز شماره صفر” و فیلم سید هادی محقق “دِرب” در بخش سودای سیمرغ شرکت دارند.

به گزارش راه ملت ؛ محمد علی پیر سبزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه فجر عنوان کرد : چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سراسر کشور برگزار میشود و امسال نیز مثل سایر سال های قبل استان کهگیلویه و بویراحمد جزء برگزارکنندگان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه با بیان برگزاری جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۲ بهمن ماه و هر روز در ۳ سانس طبق جدول ، اکران خواهند شد افزود:در استان های دیگر ۱۶ فیلم و در استان ما ۱۷ فیلم اکران می شود.

وی عنوان کرد : دو اتفاق خوب را در جشنواره امسال داریم ، در بخش مستند فیلم محمد سلیمی راد “سرباز شماره صفر” و فیلم سید هادی محقق “دِرب” در بخش سودای سیمرغ شرکت دارند.

پیر سبزی با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن‌ها با توجه به آغاز موج ششم کرونا، یادآور شد: بنابر تأکید ستاد مقابله با کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، سالن‌های اکران فیلم با توجه به شرایط ستاد کرونا و رنگ بندی شهرها خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره فیلم فجر و درصد حضور مخاطبین با اعلام خود ستاد کرونا بوده است افزود : به دلیل شرایط و فراگیر شدن امیکرون دست ما برای دعوت هنرمندان بسته است.

وی افزود : امکان کم و زیاد شدن درصد حضور مخاطبان در سالن با توجه به اعلام رسمی ستاد کرونا ملی و استانی وجود دارد قادر به دعوت از قبل هنرمندان نبوده ایم.

پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : قصد دعوت از فیلم سازان هم استانی محمد سلیمی راد و سید هادی محقق را داشتیم اما به دلیل حضور در بخش جشنواره بین الملی فجر فیلم سازان هم استانی در تهران خواهند بود.

منتشر شده در :2022/02/05 - 03:02|شناسه خبر: 71406 1631 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه