امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۲۷:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه دهدشت در آیین تکریم و معارفه شهردار دهدشت:

افرادی چون احسان تابش نژاد سرمایه های این شهرستان هستند

امام جمعه دهدشت با اشاره به مشکلات شهر ۷۰ هزار نفری دهدشت گفت: درآمدزایی پایدار حلقه مفقوده در مدیریت شهری است.

به گزارش راه ملت به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امروز در آیین تکریم و معارفه شهرداران پیشین و جدید دهدشت اظهار کرد: با وجود خدمات بی‌نظیر نظام اسلامی در کشور اما بسیاری از این خدمات به دهدشت نرسیده است.

امام جمعه دهدشت گفت: شهرداری شهر ۷۰هزار نفری دهدشت بیش از ۲۰۰نیروی انسانی دارد و پرداخت حقوق پرسنل همواره یکی از دغدغه‌های شورای شهر و شهرداران بود اما برای ساماندهی نیروها و درآمدزایی چاره‌اندیشی نمی‌شود.

وی به مشکلات عدیده شهرداری دهدشت اشاره کرد و افزود: نبود درآمد پایدار خدمات‌رسانی را با شکل مواجه کرده است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه تکیه شهرداری به منابع دولت رویه غلطی است و باید دنبال درآمد پایدار و استقلال مالی باشد، گفت: درآمدزایی حلقه مفقوده در مدیریت شهری است.

وی اضافه کرد: مبلمان شهری متناسب با نیاز شهروندان نیست المان‌ها سنخیتی با فرهنگ شهر و هویت بومی ندارند، امکانات و خدمات رفاهی مطلوب نیست.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: شهرداری دهدشت در اجرای طرح بازآفرینی شهر ناتوان بوده است در حالی که پیگیری و تحقق این طرح می‌تواند منظر شهری را تحول و باعث رفع برخی از مشکلات شود.

وی با تأکید بر مسؤولیت‌پذیری شهروندان و دغدغه مدیریت شهری برای ساختن شهر هفت گنبد، افزود: نهاد امامت جمعه آمادگی دارد به شهردار کمک کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به ویژگی‌های شهردار پیشین تصریح کرد: مهندس تابش‌نژاد نگاه کیسه دوزی و تهیه رزومه برای خدمت به مردم نداشت.در شرایط دشواری شهرداری را تحویل گرفت و هزینه کرد، دلسوز و متدین بود به حلال و حرام توجه داشت.از همه زحمات و خدماتش قدردانی می‌کنم.

امام جمعه دهدشت گفت: به آقای نیکویی‌زاده خوش‌آمد می‌گویم و از همه مردم و مسؤولان می‌خواهم شهردار را در کمک به رفع مشکلات شهر همراهی کنند.

منتشر شده در :2022/04/11 - 03:04|شناسه خبر: 72601 378 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه