امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۱۳:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افتتاح نمایشگاه «بهار ضیافت» در یاسوج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت ۲۲ غرفه در نمایشگاه علوم قرآنی «بهار ضیافت»، گفت: با همکاری دستگاه های فرهنگی استان برنامه های متعددی در حاشیه نمایشگاه برگزار می شود.

به گزارش راه ملت؛ نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی با عنوان «بهار ضیافت» عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استانداری، جانشین فرمانده سپاه فتح استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس ستاد اقامه نماز استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل شرکت گاز استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستان در یاسوج افتتاح شد.

امین درخشان در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از معاونت فرهنگی سپاه فتح استان که به صورت شبانه روزی در برپایی این نمایشگاه همکاری داشتند، گفت: این نمایشگاه به صورت مشارکتی با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی از جمله معاون فرهنگی سپاه فتح، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، دارالقرآن کریم و شهرداری یاسوج برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در ابتدای فعالیت خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دو شعار را در دستور کار قرار داد، افزود: یکی از آنها این بود که برنامه های فرهنگی با تقویت بعد فرهنگی و مردمی در سراسر استان برگزار شود.
وی یادآور شد: دومین شعار تعامل، همکاری و همیاری با سایر دستگاه‌های فرهنگی هنری بود که به برکت و قداست این همکاری، برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی از ابتدای ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفت.

درخشان برگزاری محافل انس با قرآن در برخی از شهرستان های استان را یادآور شد و بیان کرد: در برخی از شهرها از جمله پاتاوه، مارگون، دیشموک، قلعه رئیسی و بهمئی  این محافل قرآنی برگزار شده و در سایر شهرها تا پایان ماه مبارک رمضان طبق برنامه زمان بندی شده این محافل قرآنی با حضور سه قاری بین المللی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این برنامه ها و محافل قرآنی در سایه مشارکت وهمراهی دستگاه های فرهنگی برگزار می‌شوند.
وی به برگزاری این نمایشگاه و بخش های آن گریزی زد و افزود: این نمایشگاه در دو بخش نمایشگاه علوم قرآنی، محصولات فرهنگی و برنامه های فرهنگی و هنری برگزار می شود. 

درخشان برپایی غرفه های ترویج حجاب و عفاف، خانواده، سواد رسانه و فضای مجازی با همکاری مرکز آفرینش های بسیج را از دیگر غرفه های این نمایشگاه دانست و اظهار کرد: غرفه ترویج نماز و غرفه های دیگری در نمایشگاه فعالیت خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شب های شعر، قصه های قرآن، هنرهای نمایشی، تعزیه خوانی با موضوع شب های قدر و شهادت امام علی علیه السلام، اجرای نمایش های خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی، هنرهای تجسمی، ورکشاپ های هنری، پخش سرود، موسیقی، فیلم و سخنرانی پیرامون جهاد تبیین را از دیگر برنامه های این نمایشگاه علوم قرآنی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: با توجه به نزدیکی به روز جهانی قدس، ویژه برنامه‌ مقاومت به یاد رشادت های شپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شب شعر را خواهیم داشت.

درخشان بخش کودک و نوجوان و غرفه بومی محلی و گفت و گوهای جوان محور به ویژه پیرامون بحث جهاد تبیین با همکاری بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی را در دستور کار خواهیم داشت.

منتشر شده در :2022/04/19 - 02:04|شناسه خبر: 72741 1403 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه