امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۷:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ستاد گرامی‌داشت سوم خردادماه در همه ادارات تشکیل شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد، گفت: لازم است ستاد گرامی‌داشت سوم خردادماه در درون همه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و سازمان‌ها تشکیل شود.

به گزارش راه ملت از یاسوج، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و ستاد استانی مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت، گفت: سال گذشته ۴۳ عنوان کتاب مکتوب و ۲۰ عنوان کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس این استان تولید، چاپ و منتشر شد.

امیرعباس آسمند افزود: برگزاری ۱۳ جشنواره ادبی و هنری و کسب مقام‌های برتر توسط هنرمندان و نویسندگان استان، برگزاری ۱۷ نمایشگاه عکس، پوستر و نقاشی، تجلیل از شش هزار و ۲۲۷ پیشکسوت دفاع مقدس با همکاری همه ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها، ۴۸۲ مورد دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تشییع دو شهید گمنام و پیگیری ساخت یادمان‌های شهدای گمنام، انجام مصاحبه تاریخ شفاهی با چهار فرمانده دوران دفاع مقدس، برگزاری ۱۷ همایش و اجرای طرح‌های مختلف، جمع آوری و اسکن حدود ۳۳ هزار و ۲۵۱ قطعه عکس و فیلم دفاع مقدس و ساماندهی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های مهمی بود که سال گذشته در حوزه دفاع مقدس استان اجرا شد.

وی با بیان اینکه در مجموع، از ۲۲۸ برنامه ابلاغی بیش از ۹۸ درصد با همکاری ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف اجرایی شد، اضافه کرد: امیدواریم در این دولت انقلابی و مردمی، با همکاری و تلاش ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها شاهد اجرای هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی حوزه دفاع مقدس باشیم.

آسمند در خصوص دانشنامه استانی دفاع مقدس نیز بیان کرد: این دانشنامه ۲۸۹ مدخل دارد که تاکنون مقالات علمی مربوط به ۱۴۲ مدخل نگارش شده که از این تعداد ۵۲ مقاله به تایید نهایی رسیده است و امیدواریم امسال بتوانیم دانشنامه استانی را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به اهمیت ستاد مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت، عنوان کرد: لازم است دستگاه‌های عضو ستاد از سوم خرداد تا ۲۴ اسفند برنامه‌های فرهنگی خود را در سامانه دفاع مقدس ثبت و اجرایی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، اضافه کرد: لازم است ستاد گرامی‌داشت سوم خرداد در درون همه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و سازمان‌ها تشکیل و فضاسازی محیطی انجام شود.

منتشر شده در :2022/05/02 - 06:05|شناسه خبر: 73304 250 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه