امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۵۹:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک رئیس دانشگاه یاسوج به مناسبت عید سعید فطر و روز معلم

دکتر بهادر کرمی سرپرست دانشگاه یاسوج با صدور پیامی *فرا رسیدن حلول عید سعید فطر و یاد و خاطره ی استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم* را تبریک گفت.

دکتر بهادر کرمی سرپرست دانشگاه یاسوج با صدور پیامی *فرا رسیدن حلول عید سعید فطر و یاد و خاطره ی استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم* را تبریک گفت.

به گزارش راه ملت متن پیام سرپرست دانشگاه یاسوج به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ ﴿۱﴾خَلَقَ الْإِنْسَانَ مِنْ عَلَقٍ ﴿۲﴾ اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ ﴿۳﴾ الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ ﴿۴﴾

در آستانه ی ورود دو مناسبت مهم و شریف هستیم، ایام تجلیل و تقدیر از مقام معلم و هفته گرامیداشت استاد که با حلول عید سعید فطر همزمان و مقارن شده اند، عید عبادت و بندگی پروردگار متعال با ایام تجلیل از پرورش دهندگان علم و اندیشه در هم تنیده شده و ایام فرخنده ومبارکی را رقم زده اند.

ماه عبادت و تهذیب در پیشگاه پروردگار متعال و نشستن بر سرسفره ی میهمانی خداوند متعال، به لحظات پایانی خود رسیده و اینک رحمت و مغفرت خداوند مشمول بندگان صالحی است که اطاعت و عبادت پروردگار را به نحو شایسته انجام داده اند.

در سالروز شهادت استاد گرانمایه حضرت آیت الله مطهری قرار داریم که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی آن شهید والامقام نسبت به مقام شامخ و فرشته گونه ی معلم، ادای احترام کرده و سرتعظیم فرود می آوریم.

در حقیقت معلمی، ترویج فرهنگ، فکر واندیشه ی زلالی است که جامعه را از تاریکی به سوی نور و روشنایی هدایت می کند.

معلمی ترجمان روشنایی شمعی است که آثارش برای دیگران و سوختنش برای شمع است.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه ی آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری، این روز عزیز را به همه ی معلمان و استادان گرامی، تبریک و شادباش عرض نموده و از درگاه خداوند متعال آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان بویژه مجموعه ی دانشگاه یاسوج را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

با احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

*دکتر بهادر کرمی*

*سرپرست دانشگاه یاسوج*

منبع: راک نیوز

منتشر شده در :2022/05/02 - 11:05|شناسه خبر: 73333 472 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه