امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۱۱:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری دوره‌ آموزشی کمک‌های اولیه به همت هلال‌احمر کهگیلویه در دیشموک

دوره آموزشی کمک‌های اولیه و آشنایی با مخاطرات برای اولین بار در دیشموک به همت جمعیت هلال احمر شهرستان و با همکاری خانه هلال دیشموک آغاز شده است.

به گزارش راه ملت، دوره آموزش کمک‌های اولیه و آشنایی با مخاطرات برای اولین بار در دیشموک به همت جمعیت هلال احمر شهرستان و با همکاری خانه هلال دیشموک آغاز شده است.

کارگاه آموزش تئوری و عملی کمک‌های اولیه و آشنایی با مخاطرات با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و پیش‌گیری از حوادث به مدت یک هفته ادامه دارد.

بعد از آزمون برای شرکت کنندگان در این دوره ها، گواهی صادر می شود.

این دوره ها برای اولین بار در دیشموک در حال برگزاری است که ارتقاء مهارت‌های امدادی در زمان وقوع حوادث و سوانح و نیز واکنش به موقع در شرایط اضطراری از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی می‌باشد .

مالک آهنگ، مسئول خانه هلال دیشموک با بیان اینکه، این دوره برای اولین بار در شهر دیشموک می باشد، ابراز امیدواری کرد: برای آموزش در سراسر بخش، در ادامه برنامه هایی داریم که در سطح روستاها هم اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کنیم.

آهنگ از توجه ویژه هلال احمر شهرستان  نسبت به دیشموک تقدیر و تشکر کرد و گفت: با پیگیری های رئیس جمعیت هلال احمر این مهم فراهم شد که بتوانیم برای آشنایی مردم دوره های آموزشی لازم را برگزار کنیم.

منبع: تابش آنلاین

منتشر شده در :2022/05/09 - 02:05|شناسه خبر: 73669 205 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه