امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۲:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تقدیر از مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت روز روابط عمومی از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل ساخت مستندهای قرآنی،دینی و مذهبی تجلیل شد.

به گزارش راه ملت؛ سید رضا افتخاری مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز روابط عمومی از سید عیسی عباسی مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بخاطر ساخت مستند در حوزه‌های مختلف قرآنی دینی و مذهب تقدیر و تشکر کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: نوع کار روابط‌ عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در دنیا شناخته شود.

وی بیان کرد: مدیران روابط عمومی‌ها باید افراد متخصص باشند بنابراین حوزه روابط عمومی نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش‌زا است.

وی بیان کرد: روز روابط عمومی فرصت مناسبی است تا این روز را گرامی بداریم، بدون شک این روز تداعی‌گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

گفتنی است؛ سید عیسی عباسی از مستند سازان ملی و بین‌الملی استان است که بیشتر فعالیت‌های وی در زمینه ساخت مستند های در حوزه مسائل مذهبی است.

منتشر شده در :2022/05/19 - 12:05|شناسه خبر: 74060 247 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه