امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۱۸:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حضور رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در آموزش وپرورش استان و تبریک روز روابط عمومی

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد باحضور در اداره کل آموزش وپرورش استان روز روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش راه ملت؛ فخرالدین رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز روابط عمومی وارتباطات با حضور در اداره کل آموزش وپرورش استان روز روابط عمومی را به کارکنان روابط عمومی تبریک گفت.
در جریان این دیدار فخرالدین رضایی ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی ، از تلاشهای ارزنده ، برجسته و مستمر روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد تقدیر کرد و در خصوص افزایش تعاملات دو مجموعه بسیج رسانه و آموزش وپرورش در حوزه اطلاع رسانی بحث و تبادل نظر کردند.
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اهمیت و نقش روابط عمومی در عصر ارتباطات گفت: روابط عمومی پل ارتباطی سازمانها و نهاد ها با مردم است و هرچه این پل مستحکم تر باشد یقیناً از بهره وری و اثربخشی بالایی برخوردار خواهد بود.
رضایی افزود: رسالت روابط عمومی ها به عنوان سخنگوی نهادها و سازمانها مختلف در عرصه جهاد تبیین بسیار سنگین است که باید در این زمینه اهتمام ویژه ای داشته باشند.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر وتشکر از حضور رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: : با توجه به ارتباط گسترده مردم با آموزش وپرورش در شهرستانها ومناطق همایش روابط عمومی شهرستانها ومناطق را با رویکرد کارگاه آموزشی در راستای توانمند سازی و ارتقاء دانش و مهارت آنان برگزار کردیم و براین باوریم که روابط عمومی باید با تمام قوا در راستای وظیفه اصلی خود که اطلاع رسانی به موقع و انتقال رویداد های سازمان به مخاطبان است کوشا باشد.
سید ولی موسوی با بیان اینکه روابط عمومی کلید ارتباطات موثر، حافظ نظام دورنی و بیرونی سازمان و منعکس دهنده خدمات و انتقال دهنده دیدگاهها ونظرات مخاطبان است گفت: جلوه گر نمودن فعالیت های سازمان از هنرهای روابط عمومی است که باید به سمت حرفه ای ‎شدن ومجهز شدن به آموزشهای روز در زمینه ارتباطات گام بردارند و از همه جهات باید مثبت عمل کنند.

منتشر شده در :2022/05/19 - 12:05|شناسه خبر: 74065 253 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه