امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۵:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همایش جهاد تبیین در بیانیه گام دوم انقلاب ویژه فرهنگیان در یاسوج برگزار شد

مدیر کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی معلم را حافظ استقلال کشور می‌داند و رهبر عزیز و فرزانه، معلمان را افسران سپاه پیشرفت کشور دانسته و همواره به مسؤلین امر ارتقا منزلت و معیشت معلمان را یادآوری فرمودند.

به گزارش راه ملت؛ حسنعلی عزت خواه افزود: طی چهل‌ و اندی سال گذشته، معلمان علی‌رغم تمامی مشکلات برای دفاع از مصالح کشور و ارزش‌های انقلاب پیمان بسته‌ اند و با خون هزاران معلم شهید این پیمان را امضا کرده‌ اند و دربرابر توطئه‌های دشمنان با بصیرت مردانه ایستاده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت و جایگاه جوانان و نقش آنها در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: معلمان در تربیت این نسل نقش اثرگذاری دارند تا جوانان را برای آینده کشور در مدارج علمی و اخلاقی تربیت کرده و گام دوم را در چشم‌انداز جهانی برای تمدن سازی آماده کنند.
عزت خواه افزود:تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس با محوریت تربیتی و بصیرت افزایی‌سبک زندگی، دشمن شناسی، جامعه شناسی و روانشناسی باید اجرایی و فراگیر شود تا به نیاز‌های تربیتی، اجتماعی و فرهنگی دانش‌آموزان در قالب این جهاد تبیین پاسخ داده شود.
وی نقش معلمان در تحقق جهاد تبیین در مدارس را اثرگذار و پررنگ دانست و افزود:معلمان برای برجسته سازی مفاهیم و تکالیف گام دوم انقلاب در بین نوجوانان و جوانان نقش راهبردی و جهادی دارند.
عزت خواه با بیان اینکه دانش آموزان به عنوان بخش مهم جامعه زیر چتر آموزشی و تربیتی معلمان قرار دارند که می توانند با حرکتی جهادی آینده سازان را با گام دوم انقلاب آشنا کنند اضافه کرد: آموزش و پرورش در شگل گیری تمدن نوین نقش ویژه ای دارد و در این بین معلمان می توانند جهاد گونه عمل کنند زیرا بیانیه گام دوم انقلاب مظلوم و مغفول مانده است.
مدیر کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ، دانش آموزان، در گام دوم انقلاب اسلامی را افسران مقابله با جنگ نرم دشمنان و پرچمداران تمدن نوین اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: توانمندسازی دانش آموزان در برنامه ها و تلاش برای رسیدن به علم و دانش از جمله مواردی است که به نقش آفرینی دانش آموزان در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب کمک می کند.
درپایان این مراسم فرهنگیان حاضر ضمن محکوم کردن تحرکات برخی معلمان نماها در رسیدن به اهداف خود از این اقدامات ناشایست برائت و بیزاری جسته و آنرا محکوم نمودند.

منتشر شده در :2022/05/19 - 01:05|شناسه خبر: 74083 531 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه