امروز :سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۱۳:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کسب رتبه اول حامی یابی اداره منطقه یک یاسوج

کمیته امداد منطقه یک یاسوج بر اساس ارزیابی کمیته امداد استان در ماه رمضان امسال با ثبت ۱۲۹نفر حامی رتبه اول را از نظر جذب حامی به خود اختصاص داد.

به گزارش راه ملت؛ مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تقدیر وتشکر از تمامی خیرین ونیکوکارانی که با اداره منطقه یک همکاری وسرپرستی ایتام را عهده دارشدند، گفت: حامیان نیکوکار از ابتدای سال گذشته تا پایان سال بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌ صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و فرزندان محسنین اداره منطقه یک یاسوج کمک کرده‌
که رشد ۹۴درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشت.

مصیب حیدری: طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد، به‌منظور حمایت خیرین و حامیان نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج اجرایی می‌شود.
وی بابیان اینکه تعداد۷۱۹ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، گفت: از این تعداد ۲۷۲ نفر یتیم و ۴۳۷ نفر فرزندان محسنین هستند.
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج بابیان اینکه همه فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج ، دارای حامی هستند، گفت: هم اکنون تعداد ۹۲۲حامی خیر و نیکوکار ایتام ومحسنین کمیته امداد منطقه یک یاسوج را حمایت می کنند که ۱۲۹ نفر آنان در رمضان سال جاری جذب شده، سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این اداره را بر عهده دارند که رشد ۱۳۹درصدی نسبت به رمضان سال گذشته داشت و با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود ماهیانه از آن‌ها حمایت می‌کنند.
وی بابیان اینکه حامیان با لطف ومحبتی که به فرزندان معنوی خود داشتند در سال گذشته بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمک کرده‌اند، ادامه داد: میزان کمک‌های حامیان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۴ درصد رشد داشته است.
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج به سرانه ایتام و فرزندان محسنین اشاره و عنوان کرد: سرانه ایتام در منطقه یک یاسوج ۵۳۰/۰۰۰ هزار تومان و سرانه فرزندان محسنین ۱۵۰/۰۰۰ هزار تومان است که امیدواریم با حمایت حامیان این مبلغ افزایش یابد.
وی ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد برای قبول سرپرستی ایتام و فرزندان بی‌بضاعت این نهاد اظهارکرد: در حال حاضر بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم شده است و خیران می‌توانند از طریق سامانه ekram.emdad.ir ثبت‌نام در سامانه‌های اکرام ایتام و محسنین برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.
حیدری ضمن تقدیر وتشکر از مسئول اکرام اداره ،همراهی حوزه ستادی وتمامی نیکوکاران وخیرینی که در ماه مبارک رمضان امسال یاریگر ایتام این نهاد بودند ،گفت، متقاضیان برای مشارکت در سرپرستی ایتام حتی با پرداخت مبلغ ۲۰هزارتومان در ماه میتوانند با ارسال کدملی،تلفن،ادرس ،وتاریخ تولد خود براساس روز ،ماه وسال با ارسال این مشخصات به تلفن های ۰۹۱۷۱۴۵۱۶۱۹
و ۰۹۱۷۳۴۳۲۳۷۱ سرپرستی یک ویا چند فرزند معنوی را عهده دار شوند.
لازم بذکر است رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با تقدیم لوح ارسالی رئیس کمیته امداد کشور ،حاج اقا بختیاری از آقای خداداد دارابی مسئول اکرام وایتام اداره منطقه یک یاسوج تجلیل کرد.

منتشر شده در :2022/05/19 - 02:05|شناسه خبر: 74087 446 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه