امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۵۲:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار بویراحمد در بین الصلاتین کبگیان: تحول اقتصادی با اصلاح نظام پرداخت ها ممکن است

فرماندار بویراحمد، گفت:ساماندهی و اصلاح ساختار اقتصادی کشور با اصلاح نظام پرداخت ها ممکن هست و این کار باید سال های قبل انجام می شد و این تاخیر همواره به اقتصاد کشور آسیب زده است.

به گزارش راه ملت؛ مهدوی در بین الصلاتین کبگیان، اظهار داشت: بحث یارانه ها در همه دولت ها مطرح بوده است و بخشی از این طرح تحت عنوان هدفمندی یارانه ها در سال های قبل نیز اجرا شد ولی همواره ناقص بوده است .

فرماندار بویراحمد، گفت:ساماندهی و اصلاح ساختار اقتصادی کشور با اصلاح نظام پرداخت ها ممکن هست و این کار باید سال های قبل انجام می شد و این تاخیر همواره به اقتصاد کشور آسیب زده است.

وی، بیان کرد: قبلا هم یارانه ها به حلقه های اول اعم از وارد کنتده ها در ارز و یا تولید کننده ها پرداخت می شد ولی ما در این سال ها شاهد بودیم که هر روز یکی از کالاهای اساسی که مشمول پرداخت یارانه هم بودند در بازار یا کمیاب می شدند و یا افزایش ناگهانی قیمت داشتند و لذا یک شبکه های واسط و فاسد در زنجیره تامین مایحتاج اساسی مردم و ساختار اقتصاد شکل گرفته بود .

فرماندار بویراحمد، گفت: اکنون که دولت سیزدهم در اولین سال برنامه ریزی خود ،شیوه پرداخت یارانه ها را تغییر داده و مستقیما به خود مردم پرداخت کرده تا خودشان هزینه و درآمد خود را مدیریت کنند .

وی، اظهار داشت: اولا دولت و در راس آن ریاست محترم جمهوری با صداقت با مردم در این خصوص رفتار کرده و به جای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت در سال اول طرح را آغاز کرده تا مسیولیت آن را هم صادقانه بپذیرد.

فرماندار بویراحمد، ابراز کرد: لذا مردم‌مطمئن باشند که مسئولین در کنار آنان خواهند بود و با تشدید نظارت ها و اقدامات قانونی اجازه سوء استفاده را نخواهد داد.

وی، بیان کرد: این طرح باعث شفافیت در اقتصاد ، تولیدات و صادرات واردات و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز خواهد شد.

فرماندار بویراحمد، اظهار داشت: بسیاری از رقبای سیاسی و منتقدین دولت در عمل و نظر از این طرح حمایت کرده اند و اقدام دولت را تحسین می کنند و البته طبیعی است تا تثبیت طرح یکسری التهاباتی در نظم اقتصادی بازار ایجاد شود که دشمنان ملت قصد داشتند و دارند که تحرکاتی را انجام دهند ،اما با عدم همراهی ملت روبرو شده اند و این روزها در فضای مجازی با صداگذاری برخی تجمعات سنوات قبل و یا کشورهای خارجی سعی دارند جو عمومی را متشنج جلوه دهند و این اقدام آنها نشان از شکست پروژه ناآرام سازی جامعه به بهانه طرح اقتصادی دولت است.

منبع: بندیرنیوز

منتشر شده در :2022/05/21 - 11:05|شناسه خبر: 74126 164 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه