امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۳۸:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نیازمند نگاهی نو و متفاوت به روابط عمومی در آموزش وپرورش هستیم

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای بالندگی و پویایی روابط عمومی در آموزش و پرورش نیازمند باز تعریف جدیدی از ماموریتهای روابط عمومی در عصر ارتباطات هستیم.

به گزارش راه ملت؛ سید ولی موسوی در گردهمایی روسا ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی ستادی و استانی آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: روابط عمومی آموزش وپرورش با رویکرد ونگاه فرهنگی با بقیه دستگاها متفاوت است که نیازمند راهبرد و نگاه نو به مقوله روابط عمومی هستیم.

وی با بیان اینکه تحرک به روابط عمومی ها در وزارت آموزش و پرورش وارد مرحله جدیدی شده است گفت: خوشبختانه با نگاه تحولی دکتر بابایی و همکارانشان در ستاد وزارت آموزش وپرورش شاهد پر رنگ تر شدن نقش و جایگاه روابط عمومی در استانها برای ارتقا جایگاه نظام تعلیم وتربیت هستیم.

وی به مشکلات روابط عمومی ها در شهرستانها اشاره کرد وگفت: کمبود نیروی انسانی در روابط عمومی استانها ، چند شغله بودن روابط عمومی ها در شهرستانها ومناطق و نبود تجهیزات بخشی از مشکلات روابط عمومی هاست که انتظار می رود در ستاد وزارت برای رفع این مشکلات چاره اندیشی شود.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: روابط عمومی هوشمند و تخصصی کلید ارتباطات موثر در سازمان و حافظ نظام درونی و بیرونی سازمان است که در این زمینه درآموزش و پرورش نیازمند استفاده از فن آوریهای نوین و هم افزایی درون و برون سازمانی برای ارتقا کیفیت روابط عمومی هستیم.

موسوی افزود:روابط عمومی در آموزش و پرورش برای هویت بخشی و ارتقا جایگاه تعلیم وتربیت نیازمند بازتعریف جدیدی است که امیدواریم با نگاه نو در حوزه‌ ستادی روابط عمومی آموزش وپرورش در عرصه اخلاق و عمل در کشور بدرخشد.

منتشر شده در :2022/05/21 - 03:05|شناسه خبر: 74132 206 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه