امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۲:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کشف جعل علامت استاندارد مایع ظرفشویی با نام تجاری مانشو در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل استاندارد استان، گفت: در بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی استان در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد و بررسی کالاهای موجود و کنترل کد ده رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد، بازرسان این اداره کل با جعل علامت استاندارد بر روی مایع ظرفشویی با نام تجاری مانشو، تولید شرکت رادین شوینده عادل مواجه شدند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، بهمن رحمتی، مدیرکل استاندارد استان گفت: در بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی استان در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد و بررسی کالاهای موجود و کنترل کد ده رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد، بازرسان این اداره کل با جعل علامت استاندارد بر روی مایع ظرفشویی با نام تجاری مانشو، تولید شرکت رادین شوینده عادل مواجه شدند.

رحمتی افزود: با پیگیری از استان مربوطه و حصول اطمینان از جعلی بودن علامت استاندارد، این محصول از سطح بازار استان جمع آوری شد.

بهمن رحمتی گفت: طبق تبصره ماده ۷۲۵ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۷۵ ، هر کس عمداً و بدون داشتن مستندات و مجوز رسمی داخلی و بین الملی و به منظور القاء شبهه در کیفیت تولیدات و خدمات از نام و علائم استاندارد ملی یا بین الملی استفاده کند به حداکثر مجازات مقرر در این ماده، محکوم می شود.

مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار به متخلفان، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به این اداره کل گزارش کنند تا با خاطیان طبق موازین و مقررات استاندارد برخورد حقوقی انجام گیرد.

منتشر شده در :2022/05/22 - 12:05|شناسه خبر: 74143 144 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه