امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۰:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون عمرانی استاندار؛ اتصال لنده به محور پاتاوه_ دهدشت در اولویت است/ اختصاص ۸۳۰ میلیارد ریال از سفر رئیس‌جمهور به شهر اولین‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از محل سفر سال گذشته رئیس جمهور مبلغ ۸۳.۵ میلیارد تومان به جاده‌های شهرستان لنده اختصاص داده شد.

به گزارش راه ملت؛ کیامرث حاجی‌زاده که به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان لنده به این شهرستان سفر کرده در شورای اداری، خرداد را ماه انقلاب اسلامی دانست و با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: رسالت ما مسئولان خارج از شعار دادن این است که به وعده‌هایمان عمل کنیم چرا که همه فرزند این آب و خاک هستیم و باید با مردم صادق باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری خدمات نظام اسلامی مطرح شود، افزود: مسئولان بگویند همه خدمات استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به ۴۳ سال عمر انقلاب است اما محرومیت‌ها بالا و سوء مدیریت‌ها زیاد است.

وی با بیان اینکه طی ۱۶ ماه اخیر که به عنوان معاون امور عمرانی استان منصوب شدم برای پنجمین بار به لنده سفر کردم، گفت: باید بگویم نظام جمهوری اسلامی در لنده چه کاری کرده است، البته شهرستان مشکلات آب شرب و برق و چند مشکل دیگر دارد که آنها هم باید بیان شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه لنده برای توسعه باید از بن‌بست خارج شود، افزود: اولویت شهرستان، اتصال لنده به محور مهم پاتاوه_ دهدشت است، ضمن اینکه پل تراب احداث شد و ۵ کیلومتر جاده باقی مانده که بنیاد علوی متولی احداث جاده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارات جاده تراب تامین می‌شود، عنوان کرد: پروژه کشاورزی دشت بن دیگر پروژه مهم این شهرستان است که ۵ ماه پیش کلنگ‌زنی و با در نظر گرفتن ۱۷.۵ میلیارد تومان اعتبار فعال شده است.

وی با اشاره به رفع مشکل آب آشامیدنی شهرک فجر و شهرک شهید رجایی لنده یادآور شد: به غیر از مدرسه شهرک فجر و یک پروژه دیگر در روستای کتج بقیه قول‌هایی که در سفرهای گذشته به مردم دادیم یا به اتمام رسیده یا در حال انجام است.

وی با اشاره به سفر نوروزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهر لنده گفت: وعده‌هایی که در این سفر به مردم داده شده باید عملیاتی شوند، ضمن اینکه از اعتبارات سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان ۸۳.۵ میلیارد تومان برای جاده‌های لنده اعتبار اختصاص داده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای بهسازی، بازسازی و تعریض پل موگرمون ۱۰ میلیارد تومان، تکمیل جاده طریق‌الطیب ۲۰ میلیارد، استادیوم لنده ۳ و بیمارستان لنده ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل جاده طریق الطیب از افتخارات مدیران استان است، گفت: با تکمیل این جاده گردشگری و کشاورزی منطقه رونق پیدا می‌کند و اشتغال خوبی ایجاد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از محل ماده ۵۸ و ۴۲ حدود ۴۰۰ و ۵۰۰ میلیون به برخی روستاهای این شهرستان کمک شد، گفت: این سفر مصوباتی از جمله زیرسازی معابر شهرک‌های سرآسیاب و بهاران داشت که از محل اعتبارات عمرانی در سال ۱۴۰۱ جدول‌کشی و آسفالت انجام و مشکل برق حل می‌شود.

حاجی‌زاده از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک میان شهرداری لنده، حوزه عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد و گفت: سال گذشته ۵ میلیارد تومان از محل‌های مختلف به این شهرستان کمک شد که بخش اعظمی از این مبلغ صرف پرداخت حقوق شد، ضمن اینکه امسال اعتبارات ارزش افزوده با تعریف پروژه اختصاص داده می‌شود.

‌معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه شایسته نیست لنده به عنوان شهر اولین‌ها فاقد فضای سبز باشد، خاطر نشان کرد: نظارت شود تا اعتبارات در محل اختصاص داده شده هزینه شود.


انتهای پیام/

منتشر شده در :2022/05/24 - 12:05|شناسه خبر: 74249 332 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه