امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۷:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای یاسوج: پروازهای خارجی در پایتخت طبیعت ایران برقرار می‌شود/ ضرورت تسریع در استقرار دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کهگیلویه و بویراحمد/ امکان پرواز در شب در فرودگاه یاسوج فراهم شد/اخذ گواهینامه زیرساخت بهره‌برداری فرودگاه تا پایان ۱۴۰۱

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای یاسوج برای انجام پروازهای خارجی در این فرودگاه اعلام آمادگی کرد و گفت: تحقق این مهم رویا نیست بلکه واقعیت است‌.

به گزارش راه ملت از یاسوج، عنایت‌الله انصاری‌فرد در نشست با خبرنگاران، نصب تجهیزات پرواز در شب، توسعه گمرک فرودگاهی و ظرفیت‌سازی برقراری پرواز خارجی را از اقدامات انجام شده جهت فراهم‌سازی زیرساخت‌های فرودگاه یاسوج عنوان کرد و خواستار همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی به ویژه میراث فرهنگی، شهرداری، اتاق بازرگانی و… جهت فراهم‌سازی زیرساخت‌ها برای جذب مسافر،گردشگر، سرمایه‌گذار و …شد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای یاسوج، تاکید کرد: یکی از اهداف ما از راه‌اندازی پروازهای خارجی این است که صادرات بار، محصولات کشاورزی، صنایع‌دستی، گیاهان دارویی و تولیدات استان به صورت هوایی انجام و زمینه ایجاد اشتغال و درآمد فراهم شود.

وی از اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان برای اتصال فرودگاه یاسوج به فیبرنوری خبر داد و افزود: طی سال گذشته ۳ میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز باند فرودگاه از جمله روشنایی لندینگ هزینه شده است.

مدیر فرودگاه یاسوج با اشاره به اینکه زندان مرکزی یاسوج مانع پروازهای این فرودگاه است، تصریح کرد: برای جابجایی زندان مرکزی یاسوج ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انصاری‌فرد در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه اواخر سال ۱۳۹۹ فرودگاه یاسوج رتبه ۴۹ کشور را در اختیار داشت، بیان کرد: هم اکنون رتبه این فرودگاه به ۳۱ رسیده است.

گفتنی است خبرنگاران پیش از آغاز نشست خبری از بخش‌های مختلف این فرودگاه بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید انصاری‌فرد اقدامات صورت گرفته در این فرودگاه را برای خبرنگاران تشریح کرد.

منتشر شده در :2022/05/23 - 04:05|شناسه خبر: 74273 227 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه