امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۴۵:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج: رضایت مردم از فعالیت‌های اورژانس شاخص مناسبی برای سنجش کیفیت خدمات است

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، گفت: رضایت از خدمات می تواند شاخص مناسبی برای سنجش کیفیت خدمات و نحوه ارائه آنها از نظر گیرندگان خدمت محسوب شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج؛ دکتر نیازی سرپرست بیمارستان شهید بهشتی گفت: بخش اورژانس و درمانگاه بیمارستان یکی از اولین نقاطی است که بیماران در بدو ورود به بیمارستان با آنجا آشنا می شوند.

وی گفت: نحوه ارایه خدمات در این مکان نقش به سزایی در برداشت کلی بیماران و نیز میزان رضایت آنها از خدمات درمانی و بهداشتی بیمارستانی را در پی دارد.

دکتر نیازی با بیان اینکه رضایت از خدمات می تواند شاخص مناسبی برای سنجش کیفیت خدمات و نحوه ارائه آنها از نظر گیرندگان خدمت محسوب شود،
گفت خدمات بهداشت و درمان که در راس آن ها بیمارستان­ها قرار دارند،  نقش مهمی را در تامین رضایت­مندی جامعه ایفا می‌کنند و امروز شاهد رضایتمندی بیماران و مراجعین از درمانگاه سرپایی و بخش اورژانس هستیم.

دکتر نیازی مهمترین سرمایه بیمارستان شهید بهشتی را نیروی های مجرب و متعهد دانست و گفت بر این باوریم اگه توفیقی حاصل شود و یا حاصل می شود از برکت و وجود پزشکان و پرستاران و کارکنان خوب و پرتلاش بیمارستان است و امروز رضایتمندی مردم خود گواه بر این اساس است

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی در پایان گفت: ما خودمان. را خادمان سلامت مردم میدانیم و افتخار میکنم خدماتی مطلوبی که به این عزیزان در زمینه در بهداشت و درمان ارائه می دهیم رضایت بخش باشد چرا که رضایتمندی همیشه باید باشد تا مردم با خیال آسوده به بیمارستان مراجعه کنند و خیالشان از بابت درمان عزیزانشان در بیمارستان شهید بهشتی آسوده خاطر باشد.

منتشر شده در :2022/06/14 - 03:06|شناسه خبر: 75670 460 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه