امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۵۷:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهامت: معابر و خیابان های یاسوج مناسب تردد معلولان نیست

مدیرکل دفتر فنی استاندار با اشاره به نامناسب بودن معابر برای معلولان گفت: برای هر دستگاهی مصوبه ای در نظر گرفته شد و انجام نداد، به عنوان ترک فعل در نظر گرفته می شود.

به گزارش راه ملت، عیسی شهامت در نشست مناسب سازی معابر و خیابان ها برای معلولین، گفت: نزدیک به دو سال است ستاد مناسب سازی برای معلولین برگزار نشده است، اسلایدهایی دو سال قبل تهیه شده بود همین اسلاید ها را مجددا بررسی کردیم  که آیا کاری انجام شده است یا خیر؟.

وی بیان کرد: روال جلسه به این شکل خواهد بود برای هر دستگاهی مصوبه ای در نظر گرفته شد و انجام نشود به عنوان ترک فعل در نظر گرفته می شود، در این مدت هیچ اقدامی  نشده و مشکلات نیز بدتر شده است هیچ مسئولی نیز برای رفع این مشکلات کاری انجام نداده است، شرایط برخی از خیابان های یاسوج برای معلولین اصلا مناسب نیست و در برخی مکان ها ممکن است معلول دچار آسیب شود.

شهامت عنوان کرد: هر تصمیمی در این کمیته گرفته شود یک فرصت زمانی مشخص می شود بعد از انقضای زمان اگر کاری انجام نشود به عنوان ترک فعل برای مسول مربوطه در نظر گرفته می شود، یک فرصت دو ماهه در نظر گرفته می شود و عملکرد شهرداری یاسوج بعد  از این زمان بررسی خواهد شد.

منبع: صبح زاگرس

منتشر شده در :2022/06/29 - 03:06|شناسه خبر: 76725 134 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه