امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۵۶:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:ارائه آموزش های فنی و حرفه ای زمینه احراز شغل را برای فرد ایجاد می کند

سید نوراله هدایت، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سید نوراله هدایت، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی استان گفت: ساختن کشور و ایجاد اشتغال نیازمند علم و دانش است،بدون دانش امکان حرکت رو به جلو وجود  ندارد. 

سید نوراله هدایت  بیان داشت: دانشی مدنظر است  که تصمیم گیران و تصمیم سازان در برنامه ریزی از آن استفاده کنند،دانشی مدنظر است که در آن کار بلدی و آچار بدستی وجود دارد.

وی با بیان اینکه  برای رشد و توسعه و فراهم نمودن بستر اشتغال به مهارت نیاز داریم،بیان داشت:امروزه شرایط کاملاً عوض شده است و مشاغل جدید وارد عرصه اقتصادی شده‌اند و بنابراین بر اساس نیازسنجی آموزش مهارتی مشاغل جدید باید در برنامه اجرایی باشد.

 هدایت اظهار داشت:اعتقاد داریم که آموزش های مهارتی نسبت به آموزش های رسمی آموزش و پرورش  و وزارت علوم افراد را به اشتغال نزدیک می کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای با تاکید بر اینکه قرارگاه مهارت آموزی نیروی انتظامی یکی از شرکای اجتماعی ماست ،اظهار داشت:قرارگاه مهارت آموزی نقش پر رنگی را در حمایت از آموزش های فنی و حرفه ای ایفا می کند و ما این آمادگی را داریم که برای سربازان وظیفه و خانواده کارکنان دوره های مهارتی مورد نیاز را برگزار کنیم.
 
فرماندهی نیروی انتظامی استان ضمن تاکید براهمیت مهارت آموزی دراشتغال افراد جامعه ،گفت: :تشکر ویژه داریم از مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان که بجد پیگیر اجرای آموزش های مهارتی هستند،هر سازمانی به افراد آموزش دیده نیاز دارد تا بتواند ماموریت خود را به درستی انجام دهد، چرا که آموزش باعث تغییر در رفتار فرد یادگیرنده می شود.

 وی در رابطه با معضل بیکاری افزود: آموزش های ارائه شده توسط فنی و حرفه ای با توجه به ساختارش می تواند زمینه احراز شغل را برای فرد ایجاد کند و یکی از معضلات جامعه بیکاری است که آموزش فنی و حرفه ای می تواند با ارائه آموزش های خوب بیکاری را در جامعه کاهش و زمینه اشتغال را فراهم آورد.

منتشر شده در :2022/06/29 - 05:06|شناسه خبر: 76808 220 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه