امروز :چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۲۳:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر؛ نشست هم‌اندیشی خیرین، کارآفرینان و فعالین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد

مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر نشست هم اندیشی خیرین، کارآفرینان و فعالین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ این نشست به ریاست معاون سیاسی استاندار و با حضور فرماندار بویراحمد، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی، جمعی از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی استان، تعدادی از کارآفرینان و نمایندگان سمن‌های استان در محل سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

سید ناصر رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در این نشست با تاکید بر اینکه‌ سمن‌های استان همواره یاریگر دولت بوده و پای کار هستند، اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد در استان نیازمند حمایت هستند.

رضایی عملکرد سمن‌های فعال در حوزه مواد مخدر استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: قرار است که استان در حوزه مرکز اجتماع درمان مدار t.c به عنوان پایلوت در کشور انتخاب شود.

وی خطاب به مدیران چند شرکت بهداشتی و آرایشی مطرح استان خواستار استفاده از ظرفیت تبلیغی آنها در خصوص مبارزه با مواد مخدر شد.

حمیدرضا واعظی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست با بیان اینکه سمن‌ها نقش مهمی در آموزش مهارت‌های زندگی و توانمندسازی دارند، عنوان کرد:

وی به وجود مشکلات اساسی از جمله بیکاری درجامعه اشاره کرد و گفت: امروز با توجه به رشد نرخ بیکاری در جوامع از تمامی بخش‌های فعال جامعه در راستای کارآفرینی و اشتغال‌زایی انتظار مشارکت است.

واعظی با بیان اینکه استانداردهای آموزشی تغییر کرده است، بیان کرد: انتظار می‌رود سمن‌ها با همراهی با دستگاه‌های اجرایی زمینه مهارت‌آموزی مطلوب به جامعه هدف را فراهم کنند تا شاهد رشد اشتغال‌زایی در استان باشیم.

گفتنی است در این آئین پس از صحبت‌های مدیران، نمایندگان سمن‌های مختلف به بیان دیدگاه‌ها،نقطه نظرات و مشکلات و درخواست‌های خود پرداختند.

در پایان این همایش از تعدادی از کارآفرینان برتر از جمله بهرام باقری مدیرعامل کارخانجات آرد و نان کوبودنا با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.


عکاس : امین صداقت

منتشر شده در :2022/06/28 - 02:06|شناسه خبر: 76818 190 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه