امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۲۵:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حاجی‌پور، عنوان کرد: صعود ۱۸ پله‌ای صندوق کار آفرینی امید استان در جذب اعتبارات تبصره ۱۸ /کهگیلویه و بویر احمد بالاتر از تهران قرار گرفت

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید با درج جدول رتبه بندی کشوری طرح های تبصره ۱۸ در صفحه شخصی خود از یک صعود جالب در یک ماه گذشته تاکنون پرده برداری کرد.

به گزارش راه ملت، حاجی پور مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید با درج جدول رتبه بندی کشوری طرح های تبصره ۱۸ در صفحه شخصی خود از یک صعود جالب در یک ماه گذشته تاکنون پرده برداری کرد .

در ماه گذشته لیستی از این رتبه بندی در رسانه های استان منتشر شد که صندوق کارآفرینی امید در آن رتبه ۲۵ در بین رتبه بندی کشوری بود .

در دیداری که خبرنگار ما با وی داشت ، مستنداتی ارائه داد که نامه نگاری ها به برخی ادارات برای بهره بری از این فرصت برای اشتغال زایی در استان صورت گرفته که مثمر ثمر بوده و روند معرفی متقاضیان شتاب محسوسی به خود گرفته و دستگاههای طرف تفاهم نامه همکاری های خود را افزایش داده اند .

اما با اقدامات انجام شده توسط ان مدیریت توانست این رتبه بندی را به تک رقمی برساند و وعده داده است تا چند روز اینده و در پایان ماه دو پله دیگر صعود کند .

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان کهگیلویه و بویر احمد از برنامه ریزی برای اشتغالزایی در پنج روستای پایلوت در استان خبرداد و اظهار کرد : پس از سفر ریاست جمهوری تاکنون ۱۵میلیارد پاسخ به نامه های سفر ریاست جمهوری جهت اشتغالزایی جوانان این استان داده شد و امیدواریم در تبصره ۱۸ در سریعترین زمان بتوانیم به رتبه ۱تا ۳کشوری برسیم .

 منبع: قلم دنا

منتشر شده در :2022/07/14 - 01:07|شناسه خبر: 77044 144 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه