امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۸:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کسب رتبه برتر اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه صدور اسناد مالکیت

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت با تعامل و همکاری خوب اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد ، این اداره کل در سال ۱۴۰۰در سطح سازمان اوقاف و امور خیریه رتبه برتر در زمینه صدور اسناد مالکیت موقوفات ،بقاع متبرکه و مساجد برابر برنامه و سهمیه ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه کسب کرده است.

به گزارش راه ملت؛ حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت با تعامل و همکاری خوب اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد ، این اداره کل در سال ۱۴۰۰در سطح سازمان اوقاف و امور خیریه رتبه برتر در زمینه صدور اسناد مالکیت موقوفات ،بقاع متبرکه و مساجد برابر برنامه و سهمیه ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه کسب کرده است.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: جلسه‌ای با حضور جناب آقای اقبالی معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جناب آقای خوب مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که
در این جلسه در باب موضوع صدور اسناد مالکیت موقوفات منفعتی و انتفاعی باقیمانده تاکید شد و همچنین مقرر گردید پیگیری تحویل پرونده ثبتی موقوفه معین التجار بوشهری از استان فارس به استان کهگیلویه و بویراحمد و نهایتاً افراز و تک برگی کردن آن با تعامل و همکاری هر دو اداره کل انجام گردد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات مجموعه کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه صدور اسناد مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه تقدیر و تشکر بعمل آورد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به فعالیت‌های این اداره کل در زمینه موضوعات و نیازهای روز جامعه اشاره و تصریح کرد: سیاست کلی سازمان اوقاف و امور خیریه استان ورود در زمینه نیازهای جدید جامعه و انطباق آن با موضوع وقف است.

وی، پرداختن به مباحثی چون علوم و فنون، اشتغال، معیشت، آزادی زندانیان و فعالیت‌های قرآنی را از جمله مهمترین موضوعات سازمان اوقاف و امور خیریه دانست و تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال هدایت موقوفات در چنین موضوعاتی خواهد بود.

نصیرالاسلامی ادامه داد: براساس همین سیاست، اقدامات مشاوره‌ای و کارشناسی‌های مختلف در حال انجام بوده تا به این وسیله واقفان بتوانند موقوفات خود را در زمینه مسایل و نیازهای روز جامعه وقف کنند تا این سنت الهی بتواند به بهترین شکل ممکن در جامعه اثرگذار باشد.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی اضافه کرد: خوشبختانه در حال حاضر وقف توانسته مشارکت جدی و موثری را در جامعه تجربه کند و واقفان نیز در این زمینه حضور قابل توجهی را از خود نشان داده‌اند چرا که موضوع وقف می‌تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی، علمی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را برطرف کند.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: امیدواریم با هدایت وقف به سمت نیازهای روز جامعه بتوانیم شاهد اثرگذاری هر چه بهتر این سنت الهی در جامعه، به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

منتشر شده در :2022/07/15 - 10:07|شناسه خبر: 77051 182 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه