امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۴۲:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع اصحاب فرهنگ و رسانه شهرستان کهگیلویه؛

نگرش فرهنگی بر سیاست ارجحیت دارد+گزارش تصویری

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد دغدغه مسائل فرهنگی را از مهمترین مؤلفه ها دانست و گفت: نگرش فرهنگی بر همه مسائل ارجحیت دارد و سیاست نباید بالاتر از فرهنگ باشد.

به گزارش راه ملت: امین درخشان شنبه شب در نشست با اصحاب فرهنگ و رسانه که در فرهنگسرای ارشاد برگزار شد، افزود: خواستم در یک روز گرم در سالن‌های ارشاد دهدشت حضور داشته باشم تا شرایط کار هنرمندان در این شرایط گرم و با ضعف سیستم سرمایشی را درک کنم.

درخشان نگاه خود به حوزه فرهنگ و هنر در شرایط جدید را حول محور زیر ساخت، مخاطب، آموزش و تولید عنوان کرد و گفت: سیاست‌ها و اهداف ما در این است که به حوزه فرهنگ توجه و نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم که جوابگوی قسمتی از دغدغه‌های هنرمندان باشیم، بیان داشت: حوزه هنر و فرهنگ یک خانواده است و باید در کنار هم برای تفاوت‌ها و توانایی‌ها احترام قائل باشیم.

مدیر کل ارشاد استان از برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی خبر داد و گفت: بیش از یک میلیارد و نیم برای پلاتوی نمایش در نظر گرفته شده است که امیدواریم پیمانکاری تخصصی و دغدغه مند و پای کاری برگزیده شود.

درخشان شهرستان کهگیلویه را در زمینه هنر پر ظرفیت دانست و تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های گسترده هنرمندان این شهرستان در پی برطرف کردن بخش دیگری از دغدغه‌های هنرمندان هستم.

وی برگزاری همایش خوشنویسی سطح فوق ممتاز و حل مشکلات نگارخانه از محل اسناد خزانه تا پایان ۱۴۰۱، همچنین برگزاری جشنواره نمایش نامه نویسی «بلادشاپور» در دهدشت و تجهیز سالن شهید آوینی به امکانات سرمایشی را از برنامه‌های آتی خود عنوان کرد.

به گزارش راه ملت: در پایان این مراسم دفتر سیما جوانان در شهر دهدشت افتتاح شد.

منتشر شده در :2022/07/17 - 02:07|شناسه خبر: 77111 302 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه