امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۲:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۳۲۰۰ نفر از خدمات کانون های پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد بهره مند هستند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه هزار و ۲۰۰نفر از خدمات آموزشی و سرگرمی کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان بهره مند هستند.

به گزارش راه ملت؛ کبری اخلاقی نیا در گفت و گو با خبرنگار ان اظهار داشت:کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ۵۴ فعالیت تخصصی و هشت فعالیت عمومی فضای با نشاطی را برای مهارت آموزی و سرگرمی نسل امروز کهگیلویه و بویراحمد فراهم کرده است.

وی ابراز داشت: در این کانون ها آموزش هایی مانند مهارت های زندگی،قصه گویی،امانت کتاب،معرفی کتاب،شعرسرایی،داستان نویسی،نگارش خلاق،خوشنویسی،نمایشنامه نویسی و سفالگری ارائه می شود.

اخلاق نیا افزود: هم اینک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۹ مرکز فرهنگی و هنری است که از این تعداد ۱۱ مرکز ثابت، هفت مورد سیار و ۲ مرکز دیگر نیز پستی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هم اکنون به علت استقبال از برنامه های این کانون ها سه مرکز در شهرهای یاسوج و دوگنبدان به صورت ۲ شیفت فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: به جز  چرام و سوق در همه شهرهای استان کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت می کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از ۵۰ سال سابقه در زمینه شناسایی و پرورش استعدادها و ایجاد  بستر لازم برای اُنس با کتاب در خدمت قشر کودک و نوجوان گروه سنی شش تا ۱۶ سال در کهگیلویه و بویراحمد است.

منتشر شده در :2022/07/17 - 07:07|شناسه خبر: 77156 199 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه