امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۴۴:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری دومین دو سالانه جشنواره قصه گویی با عنوان «نهال امید»؛دعوت مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان قصه گوی استان

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان از برگزاری دومین دوسالانه جشنواره سراسری قصه گویی را با عنوان«نهال امید»با هدف ترویج قصه گویی، شناسایی، تشویق و بهره مندی از توانمندیهای شبکه کتابخانه های عمومی (کتابداران و اعضا) خبرداد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، محسن جبارنژاد، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان از برگزاری دومین دوسالانه جشنواره سراسری قصه گویی را با عنوان«نهال امید» با هدف ترویج قصه گویی، شناسایی، تشویق و بهره مندی از توانمندیهای شبکه کتابخانه های عمومی (کتابداران و اعضا) خبر داد.
جبارنژاد گفت: این جشنواره در دوبخش قصه گویی صحنه ای وقصه گویی دیجیتال و در سه سطح ملی، منطقه ای و استانی برگزار می شود.
قصه گویی صحنه ای به صورت حضوری و قصه گویی دیجیتال با استفاده از جلوه های صوتی و تصویری و ارسال فایل ویدئویی به وبگاه جشنواره صورت می پذیرد.
وی تصریح کرد: این جشنواره با شعار قصه خوب، نسل خوب و با محورهای موضوعی مسائل روز جامعه، موضوع آزاد، سبک زندگی ایرانی- اسلامی و شعار سال،تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین برگزار می شود.
جبارنژاد افزود: شروع ثبت نام و مهلت اولیه آثار از یکم مرداد لغایت سی مرداد تعیین و کلیه علاقمندان با مراجعه به وبگاه مسابقه به آدرس WWW.SAMAKPL.IR می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.  
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در پایان از تمامی هنرمندان قصه گوی استان برای شرکت دراین جشنواره دعوت بعمل آورد.

منتشر شده در :2022/08/07 - 11:08|شناسه خبر: 77809 175 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه