امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۱۳:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در آستانه روز خبرنگار انجام شد؛ تجدید میثاق اصحاب رسانه کهگیلویه وبویراحمد با شهدا در یاسوج

جمعی از اهالی رسانه و خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد به همراه مدیران استانی در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار با حضور در گلزار شهدای یاسوج با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش راه ملت؛ اهالی رسانه با نثارگل و قرائت فاتحه یاد وخاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد در آستانه روز خبرنگار با شهدای دفاع مقدس، شهید عرصه سلامت و تنها شهید رسانه استان تجدید میثاق کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا و شهید خداعفو عبدیان از شهدای خبرنگار استان، در جمع رسانه ها اظهار داشت: تعامل مجموعه مدیریت استان و رسانه برقرار است و باید در جهت خدمت به مردم گام برداشت.

سید جواد هاشمی‌ بیان کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها همچنان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان برای انعکاس مشکلات باشند و نارسایی ها در جامعه را بیان کنند.

وی از برگزاری برنامه تجلیل از اصحاب رسانه خبر داد و تاکید کرد: این برنامه پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار می‌شود.

کهگیلویه وبویراحمد یک هزار و ۸۴۳ شهید والامقام تقدیم این انقلاب کرد که از این مجموع ۶۷۲ شهید مربوط به شهرستان بویراحمد است. 

حدود ۲۰۰ رسانه خبری اعم از خبرگزاری، سایت، روزنامه، مطبوعات محلی، نمایندگی نشریات کشوری، هفته نامه، دوهفته نامه و ماهنامه کار اطلاع رسانی در حوزه های مختلف را در این استان بر عهده دارند. 

تعداد شهدای والامقام  در این گلزار شهدای یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد۱۱۱ شهید است. 

در این برنامه غباروبی که به همت بسیج رسانه ، خانه مطبوعات  و مشارکت  اهالی رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت آغاز هفته خبرنگار انجام شد معاون سیاسی استانداری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حضور داشتند.

منبع: ایرنا

منتشر شده در :2022/08/06 - 08:08|شناسه خبر: 77819 156 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه