امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۵۰:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آگهی تعیین محدوده استملاک مخزن سد سقاوه شهرستان مارگون/اداره آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد من بعد از هرگونه مسئولیتی در قبال تغییر کاربری اراضی،ساخت و ساز،خرس اشجار ندارد

بدین وسیله اطلاع می رساند با استناد به شماره مجوره ۴۸۵۵۳۴مورخ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ کمیسیون ۲۳سازمان برنامه و بودجه که مطابق نقشه ترسیمی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد سد سقاوه شهرستان مارگون را در برنامه برنامه احداث دارد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای در رابطه با تعیین محدوده استملاک مخزن سد سقاوه شهرستان مارگون آمده است.

بدین وسیله اطلاع می رساند با استناد به شماره مجوره ۴۸۵۵۳۴مورخ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ کمیسیون ۲۳سازمان برنامه و بودجه که مطابق نقشه ترسیمی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد سد سقاوه شهرستان مارگون را برنامه احداث دارد.

لذا از تاریخ انتشار این آگهی هر گونه توسعه باغات،احداث بنا،غرس اشجار و …. در محدوده مورد نظر خودداری نمایید.

بدیهی است از تاریخ انتشار این آگاهی از بابت احداث و ایحاد هرگونه بنا کشت و عرس اشجار و…. در محدوده اعلامی وجهی از سوی شرکت آب منطقه ای به افراد پرداخت نخواهد شد و هرگونه ساخت و ساز جدید و تغییراکاربری اراضی ممنوع بوده و برای افراد هیچگونه حق و حقوق مکتسبه ایجاد نخواد شد

منتشر شده در :2022/08/07 - 07:08|شناسه خبر: 77830 227 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه