امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۹:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری نماز ظهر عاشورا در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت نماز ظهر عاشورا با حضور عزاداران حسینی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش راه ملت ، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت نماز ظهر عاشورا با حضور عزاداران حسینی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت فرا رسیدن عاشورای حسینی، گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف قیام امام حسین(ع)، اقامه واجبات دینی بود، لذا توجه به این مسئله در ایام عزاداری حسینی به خصوص در روز عاشورا که اوج سوگواری‌هاست، بسیار مهم و واجب است.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی افزود: اقامه نماز اول وقت آن هم به جماعت یکی از سیره‌های اصلی ائمه معصومین از جمله امام حسین(ع) است که در بحبوحه نبرد هم از این مهم غافل نشد و در ظهر عاشورا نماز ظهر را اول وقت و به جماعت اقامه کرد بنابراین شیعیان و سوگواران آن حضرت هم باید در این مسئله به ایشان اقتدا کنند.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به‌ همین منظور هر ساله نماز ظهر عاشورا در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و خوانده می‌شود.

سوگواره بصیرت عاشورایی همزمان با دهه اول محرم در چهل و پنج بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

منتشر شده در :2022/08/08 - 08:08|شناسه خبر: 77887 170 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه