امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۲۹:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد؛ برپایی باشکوه آئین بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سطح استان

نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان با حضور مدیرکل ومعاون فرهنگی بنیاد شهید کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرنگار ایثار از یاسوج،ظهر امروز جلسه هماهنگی گرامیداشت سالروز ورود آزادگان باحضور مدیرکل، و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،  در دفتر مدیرکل  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.
رضا پارسیان در این جلسه آزادگان را جز نجیب‌ترین افراد جامعه عنوان کرد و گفت: آزادگان الگوی استقامت وصبر  برای جامعه هستند و با همین صبر و استقامت حقانیت نظام اسلامی  را به جهانیان ثابت کردند.
وی افزود: آزادگان عزیز شرایط سخت جامعه را کاملا درک می‌کنند، شان و منزلت این عزیزان اجازه مراجعه به ادارات جهت دریافت حقوقشان را نمی دهدواین مسئولیت ما ودیگر مسئولین  راسنگین تر می کند. 
مدیرکل بنیادشهید وامورایثارگران کهگیلویه وبویراحمددرادامه  بر برپایی باشکوه این مراسم درسطح استان تاکید و خواستار برنامه ریزی دقیق در این خصوص شد.
وی افزود: امید است بتوانیم با تعامل خوب و سازنده با ادارات وسازمان ها  مراسم درخور و شایسته ای برای آزادگان عزیز‌‌‌‌‌ برگزار نماییم.

منتشر شده در :2022/08/08 - 09:08|شناسه خبر: 77916 113 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه