امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۷:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نصیرالاسلامی: توزیع ده هزار پرس غذای نذری در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ده هزار پرس غذای نذری در روز عاشورای حسینی در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

به گزارش راه ملت، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ده هزار پرس غذای نذری در روز عاشورای حسینی در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی در دهه اول محرم با اجرای برنامه های مختلف از جمله سیاه پوش کردن بقاع متبرکه ، برنامه های عزاداری دهه اول ، نماز ظهر عاشورا ، ویژه برنامه روز عاشورا و تاسوعا و برنامه شام غریبان حسینی در چهل و پنج بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت برپایی کاروان های عزاداری و برنامه چهارپایه خوانی و تعزیه خوانی از جمله برنامه های اجرا شده در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی از تاریخ هشتم مرداد ماه لغایت پنجم مهرماه ۱۴۰۱ (مطابق با اول محرم لغایت آخر صفر) در چهل و پنج بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد در سه سطح برگزار می شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه دویست و بیست و پنج بقعه متبرکه در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است ، افزود : وقف برای اشتغال و ازدواج جوانان و وقف برای کمک به نیازمندان از نیازهای روز در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

منتشر شده در :2022/08/13 - 12:08|شناسه خبر: 78184 138 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه