امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۲۴:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کرمی فعال رسانه‌ای؛غفلت مدیران از قدرت رسانه آسیب زاست/نقش تبیینی رسانه‌ها در اعتمادپذیری و افزایش سرمایه اجتماعی/ضرورت اعمال پیوست‌های رسانه‌ای در طرح‌های عمرانی از سوی مسئولان برای کمک به اقتصاد رسانه‌ها

پیشکسوت و فعال رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امروز تاثیر کار رسانه و خبرنگاران در شتاب ‌بخشی به روند توسعه پایدار بر کسی پوشیده نیست، غفلت مدیران از قدرت این عنصر تاثیرگذار را آسیب‌زا عنوان کرد.

به گزارش راه ملت؛ هدایت کرمی شامگاه چهارشنبه دوم شهریورماه  در نشست تجلیل از خبرنگاران که بمناسبت هفته خبرنگار و آغاز هفته دولت در گچساران برگزار شد،افزود: از آنجا که مردم مسائل روز جامعه را از دریچه رسانه می‌بینند لذا نقش تبیینی رسانه‌ها در گزارش‌دهی از اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته مدیران در اعتمادپذیری و افزایش سرمایه اجتماعی اثرگذار است .

وی از مدیران بویژه در حوزه‌های زیرساختی و عمرانی خواست تا پیوست رسانه‌ای طرح‌های عمرانی در مناسبت‌های مختلف را با نگاه کمک به اقتصاد رسانه‌ها دنبال و لحاظ کنند تا خبرنگاران با انگیزه بیشتر نسبت به تولید محتوای لازم در حوزه اطلاع‌رسانی اقدام نموده و حضور میدانی پررنگ‌تری داشته باشند.

کرمی، البته صداقت در گفتار، پیگیری مطالبات شهروندان، خودداری از تداخل علایق شخصی مانند جناح‌های سیاسی در درج اخبار را از ویژگی‌های خبرنگاران حرفه‌ای و متعهد برشمرد و توصیه کرد: خبرنگاران استان خاصه گچساران با تولید گزارش‌های خبری میدانی برای رفع کمبود زیرساخت‌های عمرانی و دیگر مشکلات شهروندان بازوی مسوولان باشند.

این پیشکسوت رسانه و خبر به قدرت بی‌بدیل رسانه‌های ارتباط جمعی در تحقق اهداف توسعه اشاره کرد و اظهار داشت : خبرنگاران می‌توانند با پرداختن موضوع‌ها و قابلیت‌های منطقه به صورت سلسله‌وار به اهداف توسعه در این استان و شهرستان کمک کنند.

گفتنی است هدایت کرمی بازنشسته عرصه رسانه و خبر ؛ حرفه خبری خود را در دوران دفاع مقدس در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرد و مسئولیت های این رسانه حاکمیتی را در استان‌های مختلف از جمله بوشهر،خوزستان، اراک  و قم در کارنامه خود دارد.

منبع: تابش آنلاین

منتشر شده در :2022/08/26 - 12:08|شناسه خبر: 78977 175 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه