امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۲:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی آموزش وپرورش استان خبر داد: برگزاری دومین گردهمایی روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق کهگیلویه وبویراحمد/ تدوین برنامه برای تعامل و حمایت از خبرنگاران فعال در عرصه آموزش وپرورش

دومین گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد به زودی برگزار می شود.

به گزارش راه ملت، رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی آموزش وپرورش استان با اعلام این خبر گفت:این گردهمایی دوازدهم شهریورماه در یاسوج برگزار می شود.
سید ولی موسوی، تببین سیاست‌های آموزش وپرورش در دولت سیزدهم و بررسی نقش و جایگاه روابط عمومی ها در آموزش و پرورش را از جمله اهداف و محورهای این گردهمایی برشمرد و افزود: تبیین برنامه های جدید در حوزه روابط عمومی، تبادل تجربیات و خلاقیت ها ، آشنایی با اصول جدید خبر و رسانه در زمینه فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش، برگزاری کارگاههای آموزشی خبر نویسی و فن بیان ، بازدید از خبرگزاری‌ها و بررسی فعالیت‌ های کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر در شهرستانها ومناطق را از دیگر برنامه های جانبی این گردهمایی عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها بزرگترین ابزار تصمیم گیری و تصمیم سازی و نقش مهمی در اقناع سازی افکار عمومی دارند گفت: اگر بخواهیم از یک چنین ابزاری خوب استفاده کنیم باید بهترین ها را به این کار گمارد و سعی شود با بهره گیری از تخصص و تعهد آنان در تعامل با رسانه ها و ارتباط موثر وسازنده با مجموعه های درونی و بیرونی مسیر تعالی و پیشرفت بیش از پیش فراهم گردد.
موسوی، به نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای در حوزه تعلیم وتربیت که یکی از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است اشاره کرد و افزود: روابط عمومی همانند ویترینی است که می تواند با تلفیق هنر ،خلاقیت وایده های نو در به تصویر کشیدن توانمندی‌های آموزش‌وپرورش و ارتقای جایگاه آن در افکار عمومی و برقراری ارتباط مؤثر بین مردم و دستگاه نقش به سزایی داشته باشد.
رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ،آموزش را ابزار توانمندسازی افراد جامعه برشمرد و گفت: تلاش می کنیم در دوره جدید مدیریتی در آموزش وپرورش با برگزاری کارگاههای آموزشی توانمند سازی و رویکرد تحولی، روابط عمومی را به جایگاه واقعی خویش برسانیم تا به خوبی بتواند در عصر ارتباطات و دانایی نقش آفرینی نماید.
موسوی توجه ویژه به رسانه ها را از مهمترین رویکردهای روابط عمومی در آموزش وپرورش دانست و گفت: برنامه ریزی اصولی و مدون برای تعامل ، همکاری و حمایت از خبرنگاران فعال در عرصه آموزش وپرورش تدوین شده است.
گفتنی است: نخستین گردهمایی روابط عمومی شهرستانها و مناطق آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در ۲۷اردیبهشت ماه به مناسبت روز ملی ارتباطات برگزار شده بود.

منتشر شده در :2022/09/01 - 09:09|شناسه خبر: 79340 167 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه