امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۲۱:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه‌گذاران فرآوری گردو حمایت می‌کند

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق از سرمایه گذاران فرآوری محصول گردو با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت بانکی حمایت می‌کند.

به گزارش راه ملت؛ کاظم حاجی پور در گفت و گو با خبرنگاران،ظهار داشت: سرمایه گذارانی که قصد راه اندازی واحدهایی مانند تولید رنگ دانه ، روغن گردو ، اسانس ، داروهای خوراکی و موضعی از پوست گردو دارند می توانند برای دریافت وام به صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

وی با اشاره به وجود هشت هزار باغ گردو که سالیانه ۱۵هزارتن از این محصول در استان تولید می شود و نبودن واحدهای فرآوری در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ایجاد چنین زیرساخت هایی برای بهره وری اقتصادی ضرورت دارد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تحقق راه اندازی واحدهای فرآوری گردو ضمن افزایش درآمد بهره برداران بستر فرصت های شغلی جدید را نیز فراهم می کند.

حاجی پور تصریح کرد: به منظور تبلیغ و اطلاع رسانی برای جذب سرمایه گذار فرآوری گردو نخستین رویداد استارتاپی گردو از پوست تا مغز در استان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: این آیین فردا دوشنبه بیست و یکم شهریور با حضور کارشناسان و باغداران محصول گردو در باغ شمرون برگزار می شود.

حاجی پور ابراز داشت: صندوق کارآفرینی امید با پرداخت وام های ارزان قیمت در بخش های مختلف چون صنایع دستی، گردشگری، کشاورزی و خدمات برای ایجاد فرصت های شغلی جدید تلاش می کند.

وی عنوان کرد:حمایت از زنان سرپرست خانوار حاشیه شهر در قالب صندوق های خرد محلی ، انعقاد تفاهم نامه با امور بانوان استانداری جهت حمایت از زنان سرپرست خانوار ، اجرای طرح روستای بدون بیکار در روستاهای مستعد مانند پراشکفت ،میمند ، شیتاب ، مارین ، اسلام آباد ، دلی و پس رش ، همایش صندوق های خرد محلی و طرح اجرای برنامه کارافرین شو با حمایت فرمانداری شهرستان لنده از فعالیت های انجام شده صندوق کارآفرینی امید در دولت سیزدهم به منظور رونق کسب و کارهای کوچک است.

منتشر شده در :2022/09/14 - 11:09|شناسه خبر: 79752 165 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه