امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۶:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

روشنفکر: اَبر پروژه سد سقاوه در شهرستان مارگون به زودی مراحل مناقصه را سپری و وارد فاز کلنگ زنی خواهد شد/گازرسانی به منطقه زیلایی پس از ۴۰ سال با اعتباری بالغ بر ۱۷۴ میلیارد تومان

نماینده مرکز استان در مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از پروژه‌های عمرانی مهم در شهرستان مارگون گازرسانی به منطقه زیلایی بعد از سپری شدن چهار دهه از انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر ۱۷۴ میلیارد تومان است.

به گزارش راه ملت؛ مهدی روشنفکر در جمع مردم شهرستان مارگون ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تقدیم هزاران شهید نمونه بارزی از ادامه راه سیدالشهداء در دفاع از محرومان و مظلومان است.
وی با اشاره به اینکه خدمات کنونی از طرف نظام جمهوری اسلامی قابل قیاس با زمان ماقبل آن نیست، گفت: برای رفع و کاهش محرومیت به گذر زمان، همدلی، تعامل، گذر از دامن زدن به اختلافات، توجه نکردن به حاشیه‌سازی و شب‌نامه پراکنی افراد مغرض و صبر و حوصله نیاز داریم.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بین مردم برای لمس مشکلات آنها، خاطرنشان کرد: مردم بی‌شک قدردان چنین مسئولان دلسوز و متعهدی خواهند بود و متقابلاً مسئولان نیز باید نسبت به خدمت صادقانه برای مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی با بیان اینکه شهرستان مارگون در عین محرومیت دارای پتانسیل‌های بسیاری است، افزود: اَبر پروژه سد سقاوه در شهرستان مارگون به زودی مراحل مناقصه را سپری و وارد فاز کلنگ زنی خواهد شد.
روشنفکر در ادامه با اشاره به احداث شهرک صنعتی در منطقه سقاوه شهرستان مارگون گفت: یکی از دلایل عدم استقبال سرمایه‌گذاران از ایجاد کسب و کار در حوزه صنعت مشکل تامین آب مورد نیاز است که با احداث سد سقاوه به امید خدا شاهد رونق صنایع خواهیم بود.
وی بیان کرد: سد سقاوه علاوه بر تأمین آب مورد نیاز صنعت زمین‌های کشاورزی را نیز از تشنگی نجات می‌دهد و بخش کشاورزی نیز با رونق خود زمینه اشتغال بسیاری را فراهم خواهد کرد.
روشنفکر به پیشرفت فیزیکی سد تنگ سرخ در طول دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف تسریع در روند جذب اعتبارات سد تنگ سرخ و افزایش حق آبه استان از حوزه آبریز می‌باشد.
وی با اشاره به انتقادات پیرامون سد تنگ سرخ، افزود: احداث سد تنگ سرخ علاوه بر تأمین آب مورد نیاز کشاورزی و دیگر صنایع، در آینده قطعاً نجات بخش شهر یاسوج با توجه به حجم افزایشی جمعیت خواهد بود.
نماینده مرکز استان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از پروژه‌های عمرانی مهم در شهرستان مارگون گازرسانی به منطقه زیلایی بعد از سپری شدن چهار دهه از انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر ۱۷۴ میلیارد تومان است.

منتشر شده در :2022/09/15 - 05:09|شناسه خبر: 79795 378 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه