امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۵۲:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید میدانی از فضاهای آموزشی مدارس شهرستان مارگون در آستانه مهر/ تجهیز و افتتاح ۹ آموزشگاه در شهرستان مارگون

مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از تجهیز مدارس و افتتاح ۹ آموزشگاه شهرستان مارگون در آستانه بازگشایی مدارس خبرداد.

به گزارش راه ملت؛ مدیرکل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان و مدیر آموزش وپرورش شهرستان مارگون از برخی مدارس این شهرستان به شکل میدانی بازدید و از نزدیک در جریان روند فضا و تجهیزات مدارس در آستانه بازگشایی مدارس قرار گرفتند.

سید رضا حسینی نیک پس از این بازدید گفت: برخی مدارس این شهرستان که در حال ساخت هستند در مهرماه به بهره برداری می رسند و تجهیزات مورد نیاز بقیه مدارس نیز با توجه به توان نوسازی تجهیز خواهد شد.
وی گفت: ۱۳ آموزشگاه در شهرستان مارگون در حال احداث است که ۹ آموزشگاه آن در مهرماه با حضور مسئولان استانی مورد بهره برداری و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی ومنابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: شهرستان نوپای مارگون در زمینه فضای آموزشی نیاز به کار بیشتری دارد تا فضای شاداب و بانشاطی برای دانش آموزان فراهم گردد.

ایمان سبحان نژاد افزود: با توجه به قدمت بالای برخی مدارس در شهرستان مارگون نیاز به تخریب و بازسازی دارند که انتظار می رود مدیرکل محترم نوسازی و خیرین در این زمینه نگاه ویژه ای داشته باشند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان مارگون نیز گفت: مدارس در این شهرستان قدمت بالایی دارند و با توجه به شرایط کرونایی در دوسال گذشته از نظر تجهیزات نیازمند توجه بیشتری هستند.

عنایت الله حکیم با ابراز خرسندی از سفر مدیرکل نوسازی و معاون اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به شهرستان مارگون در آستانه بازگشایی مدارس گفت: نیازمندیهای تجهیزاتی مدارس شهرستان طی لیستی به آموزش وپرورش ارسال شده است که امید می رود با توجه به نوپا بودن این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شهرستان مارگون بیش از ۳ هزار ۵۰۰ دانش آموز دارد که در ۱۸۷ آموزشگاه سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

گفتنی است مدیرکل نوسازی مدارس استان به همراه معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان، رئیس اداره حقوقی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان از مدارس شهرستان مارگون و روستاهای اطراف بازدید کردند و از نزدیک در جریان چالشها و مشکلات مدارس قرار گرفتند و از مدارس در حال احداث نیز بازدید کردند.

منتشر شده در :2022/09/20 - 11:09|شناسه خبر: 79869 204 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه