امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۰۴:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، خبر داد؛ برگزاری ۵۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس/توزیع ۲۰۰۰ بسته لوازم تحریر در بین نیازمندان

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان را تشریح کرد.

به گزارش راه ملت؛ سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه آنچه امروز ما داریم به برکت هشت سال دفاع مقدس و از خودگذشتگی و ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران است، گفت: مقاومت جمهوری اسلامی در جنگ های سخت، نیمه سخت و رسانه ای دشمن منشا آن از ایثار و مقاومت دفاع مقدس است.

وی افزود: اگر چه جوانان و هموطنان بزرگی را در جنگ تحمیلی از دست دادیم اما ایثار و مقاومت این افراد باعث شد تا ریشه انقلاب قوی‌تر و با خون این عزیزان در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی هفته دفاع مقدس ۵۰۰ مورد برنامه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، این برنامه ها با هدف تبیین و ترویج اهداف انقلاب و مقاومت اسلامی در چهار محور اجرایی می شود.

سرهنگ برمند زاده با اشاره به اولین محور این برنامه ها یعنی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور از چهار هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس ۳۰ شهریورماه در سالن دکترعسکریان دانشگاه یاسوج تجلیل می شود و در این همایش که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود، رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال «ما مقاوم هستیم» است، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌هایی با موضوع دفاع مقدس، اجرای برنامه های خاطره گویی، روایت گری فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس، شب شعر، نشست خبری و اجرای برنامه شب شیدایی از جمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی سپاه فتح را از دیگر برنامه های این هفته عنوان و تصریح کرد: شبیه‌سازی عملیات “الی بیت‌المقدس” در طول این هفته توسط سرافرازان تیپ ۴۸ فتح استان انجام و برنامه «شب‌های شیدایی» با دعوت از فرماندهان دفاع مقدس از طریق صدا و سیمای مرکز استان اجرا می شود.

سرهنگ برومند زاده یادواره شهدا، عطرافشانی گلزار مطهر شهدا در سراسر استان، برگزاری مسابقات ورزشی کوهنوردی و پیاده روی، خدمات رسانی به مناطق محروم، برگزاری اردوهای جهادی، اعزام تیم های پزشکی و دامپزشکی به مناطق کمتر برخوردار، ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه های سپاه فتح، برپایی میز خدمت ادارات، اجرای رزمایش کمک های مومنانه، توزیع بسته های لوازم التحریر بین نیازمندان، افتتاح پروژه های عمرانی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی، اهدای جهیزیه به زوج های جوان، برگزاری نشست های بصیرتی و برگزاری یادواره های شهدا را از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی تاکید کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس و با توجه به بازگشایی مدارس، ۲۰۰۰ بسته لوازم تحریر در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۱۴۰ نفر از عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد به تهران اعزام شدند و در رژه نیروهای مسلح کشور حضور خواهند یافت.

گفتنی است که در پایان این نشست از خبرنگاران با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

منتشر شده در :2022/09/20 - 05:09|شناسه خبر: 79880 170 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه