امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۳۲:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نصیرالاسلامی، خبرداد ؛ برگزاری همایش استانی یاوران وقف به مناسبت دهه وقف در کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت همایش استانی یاوران وقف به مناسبت دهه وقف به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام در شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش راه ملت؛ حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت همایش استانی یاوران وقف به مناسبت دهه وقف به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام در شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت این همایش در تاریخ دهم مهرماه سال‌جاری به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد با حضور اصحاب وقف ، مراکز افق، امنا موقوفات و بقاع متبرکه شاخص استان،نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی و … برگزاری می شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: همزمان با برگزاری همایش استانی یاوران وقف ،هدایا نفرات برتر مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اهدا خواهد شد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: ۱۱۰۶مسجد در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است که از این تعداد ۲۶۷مسجد در شهرستان های بویراحمد و مارگون ، ۱۰۸مسجد در شهرستان گچساران ، ۳۹۳مسجد در شهرستان های کهگیلویه و لنده ، ۷۴مسجد در شهرستان چرام ، ۶۹مسجد شهرستان باشت ،۷۹مسجد شهرستان بهمئی و ۱۱۶مسجد در شهرستان دنا ثبت شده است.

منتشر شده در :2022/09/29 - 10:09|شناسه خبر: 79923 183 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه