امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۲۳:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیانیه بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اغتشاشات اخیر به بهانه مرگ مشکوک خانم مهسا امینی

بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اغتشاشات اخیر به بهانه مرگ مشکوک خانم مهسا امینی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش راه ملت؛ بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اغتشاشات اخیر به بهانه مرگ مشکوک خانم مهسا امینی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
جهان غرب و دشمنان اسلام در جنگ فرهنگی با برنامه‌ریزی، سعی در محو و بی‌ارزش جلوه دادن مبانی اسلام ناب دارند و با ارائه مباحثی همچون حجاب‌هراسی، منع حجاب اجباری و ترویج مظاهر بی‌عفتی، بی‌بند و باری و بدحجابی و کمرنگ نمودن نمادهای فرهنگ اسلامی و سایر مظاهر دینی در جامعه ایرانی می‌کوشند تا به هنجارشکنی در جامعه اسلامی بپردازند. تبلیغ و ترویج همجنس‌گرایی، ازدواج سفید، چهارشنبه‌های سفید، کشف حجاب دسته‌جمعی و … نمونه‌هایی مشهود از تلاش‌های مذبوحانه‌ای است که در راستای گسترش و افزایش فساد و فحشا، به‌خصوص در بین نسل جوان صورت می‌گیرد که اگر در این خصوص اقدامات مستمر، هماهنگ و برنامه‌ریزی‌شده صورت نپذیرد، آثاری مخربی همچون سست شدن بنیان خانواده، افزایش طلاق، کاهش زاد و ولد و … به دنبال خواهد داشت.
در مورد مرگ‌مشکوک خانم مهسا امینی ضمن اینکه مرگ هر هموطن دردناک است اما در این مورد باید گفت برای دشمن و مدعیان آن در این چند روزی که گذشت اصلا نه درگذشت این دختر خانم محترم ایرانی و نه حتی طرح ارشاد موضوعیت ندارد بلکه حجاب و نظام دینی اصل موضوعیت است که باید به هر بهانه‌ای به آن حمله کرد . سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر و اقدامات سخیف و زشت عده ای مزدور در به آتش کشیدن قرآن کریم، تخریب اموال عمومی ، حمله به مراکز پلیس و به شهادت رساندن چندین انسان بی گناه از جمله حافظان امنیت و تعدادی از همرزمان بسیجی به حکم آیه شریفه “یُرِیدُونَ لِیُطْفِـُٔواْ نُورَ ٱللَّهِ بِأَفْوَٰهِهِمْ وَٱللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِۦ وَلَوْ کَرِهَ ٱلْکَٰفِرُونَ” همانگونه که ابوجهل­ ها و ابوسفیان ها نتوانستند از نورانیت قرآن و اسلام بکاهند، این مزدوران هم نخواهند توانست ذره ای از عظمت قرآن کریم و جمهوری اسلامی کم کنند،. لذاضمن تاکید بر شناسایی و مجازات عاملان این اغتشاشات، پیرو درخواست اساتید بسیجی سراسر کشور از سران قوا مبنی بر قانونمند کردن فضای مجازی، اقدام عاجل و فوری مسئولان در برخورد با شایعه سازان و دروغ پراکنان در فضای مجازی که همصدا با رسانه های بیگانه، آرامش و امنیت ملت را خدشه دار می­کنند، جداً خواستار است . همچنین به فتنه گران ،تجزیه طلبان و لیبرالهای داخلی و خارجی هشدار می دهیم و آنها بدانند که ما بسیجیان از هر صنف و قشری گوش به فرمان ولی امر در هر میدانی اماده هستیم نقشه های شومتان را نقش بر آب کنیم و در این زمینه تا پای جان گوش به فرمان ولایت در راه آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و بدانید به یاری خدا تا ظهور امام عصر این انقلاب و نظام پابرجا خواهد ماند. نصْرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ

سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2022/09/29 - 11:09|شناسه خبر: 79926 233 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه