امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۳۸:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بیش‌ترین جذب مربوط به نیروی انتظامی مربوط به کهگیلویه و بویراحمد است/ استفاده از ظرفیت معنوی روحانیون در کلانتری‌های استان

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بیش‌ترین جذب و استخدام نیروی انتظامی در کل استان‌ها مربوط به این استان است که نشان‌دهنده عرق جوانان به دفاع از ناموس و وطن است.

به گزارش راه ملت، حجت السلام والمسلمین مهدی تیموری در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا برگزار شد، اظهار داشت : رسالت اصلی فراجا حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، تامین امنیت ،ایجاد جو آرام برای مردم است و  هرجا نیروی انتظامی حضور پیدا کرده امنیت برقرار شده است.

وی، خاطرنشان کرد: در راستای تدابیر مقام معظم رهبری در هرکدام از  کلانتری‌ها باید یک روحانی مستقر شود که اختیارات خوبی در اختیار این روحانیون قرار داده شده است.

این مقام مسئول، تصریح کرد : روحانی مستقر در کلانتری همانند یک نیرو در آن مکان مشغول است و علاوه بر اصلاح ، اگر کسی مسئله‌ای مربوط به فراجا داشته باشد می‌تواند همان جا مطرح کند و چنانچه کوتاهی از طرف پرسنل شکل گرفته باشد تذکر خواهد داد و امو معنوی عبادی نیز در همان کلانتری توسط روحانی حاضر شکل می‌گیرد .

حجت‌الاسلام تیموری، افزود : در واقع سازمان عقیدتی سیاسی بعنوان یکی از ارکان اصلی فراجا دارای ماموریت‌های مختلفی است که شامل رشد و گسترش فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی بر اساس معیارها و ضوابط اسلامی و همچنین تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری انجام وظیفه می‌شود .

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، نظارت بر حفظ و  عمل به موازین شرعی، بررسی و ارزیابی پرسنل که از لحاظ شایستگی مکتبی لیاقت پیشرفت دارند و می‌توانند در منصب‌های مهم در فراجا به شایستگی به مردم خدمت کنند  از جمله خط و مشی‌های مکتبی سازمان اعلام کرد و  ابراز داشت:  علاوه بر اینها  نظارت‌های استصوابی ،کارهای آموزشی و فرهنگی که برای سازمان عقیدتی تعریف شده از جمله آموزش‌های عقیدتی و سیاسی به پرسنل و خانواده کارکنان  نیز از دیگر اختیارات تعریف شده  سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی است.

حجت السلام والمسلمین تیموری با تاکید براینکه خودمان را سرباز ولایت می‌دانیم به فعالیت‌های تبلیغاتی سازمان اشاره  و بیان کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب، پاسداشت شهدا، حفظ  خانواده کارکنان و رشد تعالی  سیاسی کارکنان و خانواده کارکنان جزء ماموریت‌های تبلیغاتی سازمان است.

وی حوزه فعالیتی تعریف شده برای سازمان عقیدتی را شامل کارکنان ،خانواده کارکنان و اعضای وابسته به فراجا که شامل خانواده شهدا ، بازنشستگان و مستمری بگیران اعلام کرد و افزود : طرح‌های سازمان برای تعلیم و تربیت کارکنان و خانواده آنان اردوهای تربیت و تعالی ،عتبات به مشهد، قم و جمکران که کارکنان به همراه اساتید برجسته در این اردوها اعزام می‌شوند که از امکانات معنوی خاصی مثل مسابقات حفظ و ترتیل ، قرائت مفاهیم و تفسیر بهره مند خواهند شد.

حجت السلام و المسلمین تیموری، بیان کرد : در بحث اردوها سعی شده هر ماه یک کاروان به سمت عتبات عالیات بعنوان برنامه اصلی اعزام شوند، در بحث جلسات انس با قران بیش از ۱۸۰ جلسه داشته‌ایم که بالغ بر ۵۰ محفل انس با قرآن کریم برگزار شده و همچنین در مناسبت‌های ملی مذهبی نیز سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان بالغ بر ۹۰ مراسم برپا کرده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار راه ملت در خصوص سهمیه کارکنان فراجای استان از ۱۲۴ هزار واحد مسکونی در سطح کشور، بیان کرد: این مسئله یک موضوع ملی است و لازمه تحقق این مهم کمک بنیاد مسکن، فرماندهی فراجا، وجود اعتبارات و همکاری راه و شهرسازی است.

حجت الاسلام و المسلمین تیموری در خصوص تولید محتوای تخصصی در حوزه روابط عمومی نیز، عنوان کرد: در این خصوص هر کمکی که از دست ما بربیاید برای همراهی مجموعه روابط عمومی کوتاهی نمی‌کنیم‌.

منتشر شده در :2022/10/03 - 10:10|شناسه خبر: 80038 450 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه